Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

(misschien heb ik het in de verkeerde categorie geplaatst. Sorry daarvoo. Ik heb niet echt veel verstand van al die dingen )

Ik heb een probleem met een map die ik verloren heb.
Ik heb een minecraft server waarin ik vanalles gemaakt heb. Ik hebe r een tijdje niet op gespeeld en nu heb ik waarschijnlijk de map met de ( world ) verwijderd. dit kan een mand geleden zijn gebeurt maar misschien ook wel een half jaar geleden.
Is er misschien een manier om iets van een half jaar geleden terug te krijgen. Want met de programma's zoals recuva en tune-up kan ik alleen maar mappen etc van 1-2 dagen geleden terugvinden.

Alvast bedankt
Robin

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26
Eh...wat voor OS draait er op je 'server'? Als het om Windows 7 gaat...tja..dan zit je hier wel goed :+

Die machine waar die files op gestaan hebben, die staat gewoon aan en draait ook gewoon? De kans dat je bestanden terug kunt krijgen die mogelijk een half jaar terug zijn verwijderd...tja..ik geef je erg weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Vergeet het, een Minecraft map haal je na een week al niet intact terug. Als je al iets vind is de file gegarandeerd corrupt.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:37
Ja, eenvoudigweg je backups terugzetten.

Zeer waarschijnlijk niet. Een eerste criterium is dat de data niet overschreven mag zijn. Als de schijf nog een half jaar gewoon als werkopslag dienst heeft gedaan, zijn de kansen ongunstig. Verder slaat Minecraft de maps op in allerlei bestanden en directories. Die hele structuur moet hersteld worden, hetgeen sowieso al lastig is, maar al die losse files zorgen ook nog eens voor een hoge mate van fragmentatie, waardoor het zonder backup van de toemalige bestandstabel wel bijzonder hard zoeken wordt naar alle puzzelstukjes. En die zijn sowieso al lastig te herkennen, daar Minecraft bijna alle data in binaries opslaat.

Als de data überhaupt nog intact is, vergt herstel vrijwel zeker meer moeite dan een poging de bouwsels opnieuw neer te zetten.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt voor de reacties.
Ik hoopte dat er een programma was dat ik kon zien wat ik allemaal verwijderd had en dat ik het bijv terug kon krijgen. Had veel in de server gebouwd en kan nuw eer opnieuw beginnen:S

Mvg Robin