Toon posts:

abit silurgo mx tv-out vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de videokaart aangesloten op mijn tv middels een 4-pins videoaansluiting die via een converter op de scart zit.

ik ga naar "select output device"
en daar selecteer ik het volgende:
zet hem op tv
hierna moet ik het "format" instellen:
ik kan pal-b en pal-p instellen dat is dan voor nederland.
verder heb ik het video ouput format gezet op 640 X 480 X 16
als ik nu dus op ok klik gaat mijn monitor op zwart maar blijft mijn tv ook op zwart.
vraag is dus: Wat doe ik verkeerd??

Verwijderd

Dit heb ik dus ook met mijn Asus 7100/t
ik heb echt alles al geprobeert, via mijn video rec, via mijn tulp ingang, via scart, niks werkt alleen maar 2 zwarte schermen, is wel weer wat anders dan bsod maaruh ook niet echt fijn.......oh ja ik draai win2k en ik heb de tool van tvtool site al geprobeert helpt niet.....
ik wordt er echt een beetje depri van..ik heb nml deze kaart gekocht omdat ik dacht dat mijn leadtek tnt2 kaput was.... mischien mijn teli, maar die is net nieuw....
kan ik mischien mijn tv opgefuckt hebben??
heb de drivers van asucks gebruikt.....en verder alles wat ik kon vinden...nieuwe install gedaan, acpi uitgezet ivm gedeelde irq's....
mischien dat iemand anders dit probleem ook heeft...
;(

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

het is in iedergeval goed dat je monitor op zwart gaat :) maar dat je tv op zwart gaat niet. ik zou eens gaan zoeken naar TVtool en daarmee kan je het perfect doen schijnt

Verwijderd

helaas werkt voor mij niet....

Verwijderd

Topicstarter
tis gewoon kut, ik bedoel ik post normaliter hier iets als ik er echt niet uit kom maar ik denk dat rismo en ik gwoon gefrustreerd naar een kleiner (maar wel scherper :Z scherm moeten kijken ;))

Verwijderd

Ik leg me er niet bij neer...kan het te maken hebben met het feit dat mijn pc niet geaard is??

laat me het ff weten, als ik mijn kast aanraak dat staat mijn haar altijd zo fijn omhoog nadat ik een opdonder van 110v heb gehad...kan iemand mij uitleggen hoe dat precies zit?? en hoe men bij 110 volt komt??
Pagina: 1