Toon posts:

Webwinkel betrouwbaarheid

Pagina: 1
Acties:
  • 691 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hello folks,

Ik overweeg om een nieuwe desktop te bestellen en wil dit doen bij http://www.game-computer.nl

Ik kan echter nergens reviews, ervaringen oid vinden mbt deze webwinkel. Ze staan ingeschreven bij de KvK en het ziet er allemaal prima uit, maar vroeg me af of iemand hier wellicht ervaringen heeft met deze tamelijk jonge zaak? Alle feedback is welkom.

Alvast bedankt voor de response(s)

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boto
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
redelijk achterhaalde builds, slechte design van de site.. nee, hier ga je het niet vinden.

Ik zou even kijken op v&a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een leek... v&a =?

Waar raden jullie me aan om een high end pc te bestellen, budget 2400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk eens rond de best buy guides, voor 2400 euro kan je beter bij de grote winkels bestellen die wel een aardige naam hebben opgebouwd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Stel es een PC samen via de pricewatch die qua specs overeenkomt met wat je op die site zou aanschaffen. Leg dan de prijzen es naast mekaar. Volgens mij kan je heel wat geld besparen.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabo
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 07:05
Je kan beter via tweakers een pc samenstellen, vervolgens deze zelf in elkaar steken. Dit komt je goedkoper uit

[ Voor 76% gewijzigd door Sabo op 07-08-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 15:39

deraco96

Altijd.

V&A is de 'marktplaats' van Tweakers.net. Hier staan redelijk vaak tweedehands desktops, tegen een hele redelijke prijs. Als je daar goed zoekt kan je een heel leuk pc'tje vinden voor maximaal een derde van jouw budget vermoed ik... :)

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:32

Bolletje

Moderator Harde Waren
Meer iets voor in het Shopping Forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:05
Heb je de website verder wel bekeken dan?

Ik lees bijvoorbeeld onder "voordelen":

"6. Integriteit
Game Computer garandeert dat uw product geen afluisterapparatuur bevat. Andere computer merken bouwen namelijk vaak ongevraagd afluister apparatuur in uw product in. Om vervolgens deze gegevens te verkopen voor marketing doeleinden of om dit tegen u te gebruiken.Dit vindt Game Computer een brute schending van de privacy en hier doen wij niet aan mee."

Dit lijkt mij op een enthousiast project van een scholier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond dat al een behoorlijke statement, maar heb er niet teveel aandacht aan geschonken.

Dank voor alle feedback. Ik bestel wel op een meer prominente site. Ik heb helaas niet de kennis en de tijd om het zelf allemaal in elkaar te schroeven en vind het verder geen probleem wat meer te betalen voor een compleet systeem. Ik zie positieve ervaringen met gamepc.nl, dus zal daar eens kijken.

Nogmaals bedankt.^^

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:20:
Ze staan ingeschreven bij de KvK en het ziet er allemaal prima uit, maar vroeg me af of iemand hier wellicht ervaringen heeft met deze tamelijk jonge zaak?
Ik zie nergens een KvK-nummer op de site staan (kijk ik er overheen? Game Computer is wel geregistreerd). Dat is wel verplicht, net als een btw-nummer en een bezoekadres. Wat 't nog erger maakt is dat het 'keurmerk' waarmee ze goede sier proberen te maken op hun eigen naam is geregistreerd:
Domeinnaam keurmerk-nederland.nl
Status actief
Houder Game Computer
Dit is wel humor:
http://webcache.googleuse...land.nl/gamecomputer.html
Game Computer is een uitstekende website. Wij hebben meerdere positieve reacties ontvangen over deze webwinkel.
De enige andere onbekende webshop dat dat keurmerk 'draagt', Top Artikelen, is ook van hun (en ook gehost bij mijnwebwinkel.nl).

[ Voor 12% gewijzigd door 8088 op 08-08-2012 01:46 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote: Ik zie nergens een KvK-nummer op de site staan (kijk ik er overheen? Game Computer is wel geregistreerd). Dat is wel verplicht, net als een btw-nummer en een bezoekadres. Wat 't nog erger maakt is dat het 'keurmerk' waarmee ze goede sier proberen te maken op hun eigen naam is geregistreerd:

Game Computer: Op de contact pagina kan u ons KvK nummer vinden. Verder bestaat Game Computer momenteel iets meer dan 2 en een half jaar. Daarnaast zijn naar onze klanten zeer tevreden, voor zover wij dat weten. Verder las ik iets over achterhaalde builds, dat is absoluut niet waar, Game Computer gebruikt de nieuwste onderdelen, de nieuwste processoren en de nieuwste videokaarten. Gaarne eerst even kijken voordat u iets zegt over een bedrijf in Nederland.

Over het keurmerk, wij hebben een gratis keurmerk dat is correct. Er wordt momenteel gekeken naar Keurmerk waarborg of Keurmerk info. Er bestaat bij ons nog twijfel over welk keurmerk het beste past.

Voor verdere vragen kan u contact opnemen met Game Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor shop reviews en ervaringen met shops kun je terecht in http://tweakers.net/shopreview/. Als een shop daar niet in voorkomt dan zul je daar voldoende adressen vinden die gelijkwaardige producten tegen gelijkwaardige prijzen aanbieden waarover wel ervaringen te vinden zijn. Deze ervaringen zijn uiteraard niet zaligmakend, maar geven wel een beter beeld over de performance van een winkel. Ongeacht waar je besluit je spullen te bestellen is het handig om de volgende tips te overwegen voordat je besluit om een product online te bestellen: Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

Ik doe dit topic om bovenstaande redenen op slot. Succes met je speurtocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:10

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Een kleine toevoeging aan het verhaal van mijn collega:

Als een shop niet in de shopreviews te vinden is, dan kan je hem ook laten toevoegen: http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop

Zodat er in het vervolg wel reviews voor geschreven kunnen worden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 08-08-2012 09:59 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.