bluetooth muis koppelen met bluetooth adapter van laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 19:52
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een bluetooth muis te koppelen met de bluetooth adapter die tegenwoordig in elke laptop aanwezig is ?

Bij een bluetooth muis krijg je altijd zo'n klein ontvangertje voor in de USB poort, naast het feit dat deze uitsteekt waardoor hij gemakkelijk kapot kan gaan lijkt het me dubbel op als je een laptop hebt waar al een bluetooth ontvanger in zit.

Waarom kan ik wel een bluetooth verbinding maken met mijn gsm, maar niet met m'n muis ?

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waarom dit wel of niet kan werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07 22:34

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het is wel zo handig om je muis te noemen. Weet je namelijk 100% zeker dat het bluetooth is, en geen apart soort RF? Op het werk hebben we 2 bluetooth muizen zonder eigen ontvanger en de laptops doen 't prima ermee. Zien 'm, connecten en muizen maar.

PS, mocht je je muis gekoppeld hebben via productkoppeling, noem 't dan alsnog, want niet iedereen heeft gekoppelde producten in hun weergave.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 19:52
Je hebt gelijk, ik dacht dat het tegenwoordig allemaal wel via bluetooth gaat, echter lees ik dat het via 2.4 Ghz RF gaat.
jammer, maar in iedergeval bedankt voor de oplettendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07 22:34

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Daarom dus altijd de spekkies bekijken van je zut. Weet je wat je in huis hebt: troep of goed spul ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate