Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Allround laptop

Pagina: 1
Acties:

• Antonl91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11 12:30
Hallo Tweakers,

Binnenkort ga ik varen en wil daarvoor graag een laptop kopen... in die tijd ben ik telkens 4 maand van huis en wil dan graag alles kunnen doen op mijn laptop... Voorbeelden zijn dvd's kijken, internetten (af en toe, maar dit is niet het zwaarste), misschien af en toe een spelletje spelen... De sims 3 offline, call of duty black ops offline... dat soort spellen. Uiteraard niet op high modus, dat maakt namelijk niet uit. Eigenlijk zijn spellen het minst belangrijk....

Verder wil ik graag word erop kunnen gebruiken en andere standaard kleine applicaties. Ik wil deze graag wel een beetje naast elkaar kunnen draaien, dus een goede videokaart en geheugen prefereer ik.... Liefst minimaal 6 gb ram en een redelijk snelle processor.

Videokaart is dus niet de belangrijkste factor, maar toch ook wel belangrijk... ik wil minstens films erop kunnen kijken zonder dat hij vast loopt.

Verder zou ik het leuk vinden minimaal 3 uur met mijn laptop te kunnen doen en dit is volgens mij vaak een groot probleem bij acer's... Maar toch is mijn oog gevallen op een acer laptop. Namelijk de volgende:
pricewatch: Acer Aspire 5755G-52456G50Mn

Hier kort samengevat mijn eisen:

Redelijke CPU (liefst quad core), MINIMAAL 4gig geheugen, hdd maakt niet uit.... mag bij wijze van 100gig zijn, video kaart is wel belangrijk zolang ik maar hele simpele dingen en dvd's normaal kan bekijken.... liefst natuurlijk wel een zo hoog mogelijke benchmark. En verder graag niet groter dan15,6"

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en zijn er betere keuzes.

Thnx
EDIT: Budget hou ik het liefst op max 600 euro

• Antonl91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11 12:30
pricewatch: Dell Inspiron Q15R (5110-6329 )

Ik kijk even verder en zie die laptop.... iets over mijn ins=geschatte budget, maar de CPU is wel heel erg goed en de videokaart heeft ook niet zo'n hele slechte benchmark. Daarnaast is het een Dell en dat is volgens mij meestal wel redelijk kwalitatief spul en blijft de batterij wel oke... toch?

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:24

ObAt

Loading...

Bij Acer zit je al gelijk op gevaarlijk gebied in mijn opzicht, maar in dezelfde prijsklassen is er deze Asus Laptop te vinden met AMD processor en 8GB geheugen met videokaart pricewatch: Asus K53Z-SX125V, deze Samsung laptop met i5 en externe videokaart pricewatch: Samsung 300V3A-S04NL

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG