Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 21:24
Dag allemaal,

Momenteel zit ik erg te twijfelen tussen deze 2 prachtige pareltjes.
Mijn nieuwe smartphone moet mijn huidige ipod vervangen als muziekspeler en snel foto's kunnen maken, maar het belangrijkste is zijn accuduur.

Ik verblijf momenteel in Hongkong en daar kan je de ACRO S simlock vrij en los kopen. Stof- en spatwatervrij spreekt mij zeer erg aan (en ook zijn exclusiviteit om het momenteel te verkrijgen).
De S3 daarintegen is gewoon superieur qua bijna alles.

Er is vast wel iemand die voor mij de knoop wilt doorhakken?

Of zal ik toch wachten op de nieuwe iPhone...

• Sprenkelaar
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 13:47
Acro S, ik denk dat je op ten duur daar toch het gelukkigste van zal blijven. Ook al is het wat je gelukkig noemt. Acro S is een mooi toestel, en dat hij tegen wat water kan is natuurlijk ideaal. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Sprenkelaar op 07-08-2012 20:37 . Reden: Poging tot hulp ]

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Op alle drie de punten die je noemt is de S3 volgens mij de betere, aangenomen dat de ACRO S van binnen ongeveer hetzelfde is als de Xperia S:
- Audio kwaliteit van de S3 is op alle punten beter (waarschijnlijk heeft de nieuwe Wolfson DAC daar wel wat mee te maken). Overigens is de audio kwaliteit van de Xperia S ook niet slecht voor een smartphone.
- De camera van de S3 is sneller, dus ook wat betreft snel foto's maken is de S3 beter. Overigens is ook de camera iets beter.
- De accuduur van de S3 is naar mijn ervaring heel goed. Ik ben een intensieve gebruiker en mijn S3 is nooit leeg aan het eind van de dag (soms wel bijna). Ook in de accuduur test van Tweakers komt de S3 er als een van de beste uit en de Xperia S niet.
- Micro SD kaart slot lijkt me heel handig als je veel muziek beschikbaar wilt hebben en veel foto's wilt maken.