Nadat ik zelf een lange tijd bezig ben geweest met het proberen van openen van Ports via mijn router heb ik toch besloten hier een bericht te plaatsen, aangezien ik er écht niet uitkom. Het probleem is dat mijn NAT Type op STRICT staat, hierdoor kan ik haast niet online-gamen en als het een keer wel lukt valt de verbinding vaak weg. Als voorbeeld neem ik Assassin's Creed Revelations, het duurt heel erg lang voor er een game is waar ik in kan en ik wordt overspoeld met berichten over mijn NAT-Type en dat ik een slechte speelervaring zou hebben (wat klopt). Hieronder kan je zien wat ik bedoel:
KLIK
Ik heb al vele dingen geprobeerd via de router, het is een Davolink router, te bereiken door gewoon het IP adres in de URL-balk in te voeren. Echter zijn er maar weinig opties die je kan gebruiken en/of aan kunt vinken. Ik heb ook geprobeerd mijn PC in een DMZ Host te zetten, bij mijn XBOX 360 werkte dit wel maar om een of andere reden krijg ik het niet voor elkaar bij mijn PC. Ik heb de "standaardgateway" via Uitvoeren--CMD--IPCONFIG opgezocht en die ingevoerd bij DMZ-Host. Echter bracht dit geen resultaat.
Ik hoop dat iemand hier ook ervaring mee heeft en mij kan helpen!
iig alvast bedankt voor de moeite!
KLIK
Ik heb al vele dingen geprobeerd via de router, het is een Davolink router, te bereiken door gewoon het IP adres in de URL-balk in te voeren. Echter zijn er maar weinig opties die je kan gebruiken en/of aan kunt vinken. Ik heb ook geprobeerd mijn PC in een DMZ Host te zetten, bij mijn XBOX 360 werkte dit wel maar om een of andere reden krijg ik het niet voor elkaar bij mijn PC. Ik heb de "standaardgateway" via Uitvoeren--CMD--IPCONFIG opgezocht en die ingevoerd bij DMZ-Host. Echter bracht dit geen resultaat.
Ik hoop dat iemand hier ook ervaring mee heeft en mij kan helpen!
iig alvast bedankt voor de moeite!