Welke bluetooth dongel voor iMac G4 op 10.4?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maXXzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-01-2023
Hallo,

Ik heb nog zo'n mooie iMac G4 (bolletje) 17" staan. Wordt gebruikt voor teksten schrijven en om naar te kijken want hij is zo mooi ;)

Omdat ik gewend ben aan de toetsen van een moderne MacBook Pro kan ik eigenlijk niet goed meer met het toetsenbord overweg. Ik heb nog een paar Apple bluetooth toetsenborden en muizen liggen en zou deze er liever op gebruiken. Ook mooier zonder draden. In het verleden waren er van D-Link bluetooth dongels leverbaar die op deze G4 werkten. Eigenlijk zou ik zo'n dongel willen hebben maar ze zijn niet meer te koop. Liever zou ik ook een kleinere willen hebben.

Heeft iemand een idee welke bluetooth dongels compatible zijn met deze imac zodat ik de huidige bluetooth toetsenborden en muizen (evt mighty) erop kan gebruiken? Hij draait momenteel op 10.4 Tiger maar ik overweeg om hem op 10.5 Leopard te zetten. Heb live gezien dat dit prima kan op een 800Mhz (met een omweggetje)

update: kreeg net al PM van iemand die een D-Link te koop heeft. Deze schijnt te werken. Morgen weet ik meer :)

[ Voor 5% gewijzigd door maXXzz op 07-08-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:41

talin

ES-MA

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maXXzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-01-2023
Gebruikte D-Link binnen via de post. Werkte direct! Top!!!

Helaas is scrollen op een Magic Mouse niet te activeren op 10.4 Misschien toch maar eens 10.5 installeren...