Als de computer opstart krijg ik eerst het ibm logo in beeld is er een mogelijk heid om dat weg te halen en is het ook mogelijk om je bios in een andere taal te krijgen?
Verwijderd
nope, ik heb ook een Aptiva en er is NIX te doen met het Bios (behalve wat standaard instellingen) en ook niet met het moederbord, de mijne heeft een aangepaste Acer V66M mobo.
Wat ik weet is dat er ook een acer mobo inzit.
Kan je daar volgens jou ook verder niks mee doen?
Kan je daar volgens jou ook verder niks mee doen?
Verwijderd
neen, er zitten wel jumpers voor procc. snelheden maar neit voor FSB enzo, die zitten ook niet in de BIOS. Op zich een leuke PC (P2-350) maar absoluut geen tweak bord enzo, ach hij is goed als server en internet gateway, Windhoos 2000 draait er perfect op en dat ding loopt nooit vast....
Flash er eens een compaq bios in 
sorry..
maar dat is toch juist cool ?!
zon mooi IBM logo..
sorry..
maar dat is toch juist cool ?!
zon mooi IBM logo..
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
I.B.M.
Is Beroerd Merk
Maar mag aannemen dat de Tweakers weten waar het echt voor staat:
International Business Machines (Corporation)
Was effe flauw, tis laat en warm.
Mmmmmmmmmmmm es effe het zaakje terug clocken.
Wat???????????, ben nogal gek, systeem moet juist hoger LOL
Mzzl Diamon
Is Beroerd Merk
Maar mag aannemen dat de Tweakers weten waar het echt voor staat:
International Business Machines (Corporation)
Was effe flauw, tis laat en warm.
Mmmmmmmmmmmm es effe het zaakje terug clocken.
Wat???????????, ben nogal gek, systeem moet juist hoger LOL
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd
in de Aptiva die ik had kon je het logo wegtoveren door in het bios "stil opstarten " op "uitgeschakeld" te zetten ... daarna kon je gewoon de RAM teller zien etc. zoals op een normale
computer.
Op de website www.pc.ibm.com/support jouw computer opzoeken aan de hand van je model en type nummer xxxx-xxx je bios flashen en dan kan je de taal veranderen en het bios logo.
Ja ja ja Nee !!
Pagina: 1