Cooler Master 2012 Case Mod Competition

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxession
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-02-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/upload/news/modcontest2012_news_1.jpg
"De 2011 Coolermaster case mod wedstrijd was de grootste in zijn soort, met een totaal van 89 afgeronde projecten uit 37 landen. Veel van de projecten waren te zien zijn in top media over de hele wereld en tentoongesteld op 's werelds grootste beurzen zoals CeBIT en Computex.

De 2012 Coolermaster case mod wedstrijd belooft nog groter. Nogmaals, wij nodigen modders uit de hele wereld om hun beste werk presenteren in de "Tower Mod", "Vanuit scratch" en de nieuw toegevoegde "Cooler Mod" categorieën.
Details op: http://modcontest2012.coolermaster.com/

Onze sponsors, Asus en Kingston, hebben dit jaar de prijzen nog interessanter gemaakt met een paar ongelooflijke prijzen: ASUS TUF SABERTOOTH Z77, ASUS HD 7950 DirectCU II, Kingston HyperX 3K SSD 90G, Kingston HyperX T1 2400-DDR3 8G memory.
De volledige prijs informatie op: http://modcontest2012.coolermaster.com/prizes.php

Belangrijke data
1. Registration : Aug 6,2012 – Sept 7,2012
2. Worklog update & submission : Aug 6, 2012 – Dec 7, 2012
3. Voting : Dec 10,2012 – Dec 14,2012
4. Winners Announce: Dec 20,2012
"

Zelfs onze mede-tweakers hebben hier vorig jaar aan meegedaan en prijzen mee gewonnen, bvb; L3p, kier, Asphiaxwon. :)F

Durf jij het aan om mee te strijden? Jeuken die vingers al? Draait je hoofd al van de ideeën?

Kijk snel op de website, en schrijf je in!

Bron: Nieuwsbericht CM website

----Update, extra win kans!-----
"Win een Cosmos II met jouw deelname in de competitie!

Ga jij meedoen met onze casemod competitie, lees dan vooral verder aangezien je met jouw deelname kans maakt op een Cosmos II! Wat moet je doen om de Cosmos II te winnen?

1: Registreer je als deelnemer op onze case mod website (http://modcontest2012.coolermaster.com/register.php)
2: Maak een print screen van de bevestiging van jouw registratie
3: Stuur deze print screen, samen met een omschrijving van jouw casemod (dit mag een directe kopie in het engels zijn van wat je bij 'project description' ingevuld hebt), jouw volledige naam, nickname en emailadres naar prijsvraag@coolermaster.nl.

Had jij je al geregistreerd voor deze competitie, nog voordat je deze mail ontving? Stuur dan jouw gebruikersnaam op ons forum met een omschrijving van jouw casemod, jouw volledige naam en emailadres naar prijsvraag@coolermaster.nl en dan maak je nog steeds kans op de Cosmos II.

De winnaar van deze behuizing wordt compleet willekeurig getrokken en zal dus los staan van de uitslag in de wereldwijde competitie. Deze actie geldt alleen voor inwoners van de Benelux. De winnaar van deze wedstrijd mag de Cosmos II gaan gebruiken in de casemod competitie, maar dit is geen verplichting."

Deadline registratie; Vrijdag 7 September
Bekendmaking Cosmos II winnaar; Maandag 10 September

Bron; Nieuwsbrief van Coolermaster NL

[ Voor 34% gewijzigd door Maxession op 16-08-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Er staat dat de worklog ingediend moet worden in mei 2012, dat is al geweest.

Edit: Wat houdt de coolermod in?

[ Voor 18% gewijzigd door Sniperzkillz op 11-08-2012 20:01 ]

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:09

thijsco19

KTM 990 SMT

Dit staat er op de site zelf,

IMPORTENT DATA:

Het zou handig zijn als de TS aangepast kan worden ;) .

[ Voor 10% gewijzigd door thijsco19 op 11-08-2012 19:04 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 11:14
thijsco19 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:03:
Dit staat er op de site zelf,

IMPORTENT DATA:

Het zou handig zijn als de TS aangepast kan worden ;) .
Maak er dan meteen Important Data van...typfout weg, en CAPS staat zo schreeuwerig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 16:15

Fordox

00101010

moet er voor dit soort dingen eigenlijk geen toetsemming worden gegeven?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Jeej, weer een leuke compo. Ik ga zeker mee doen, nu alleen nog iets leuks bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joordy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 09:41
Leuke , ik heb me aangemeld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04-2024

Asphiax

" Will I Dream ... "

De coolermod heb ik ook gevraagt het blijkt te gaan om modificaties aan een coolermaster cpu koeler.
Hiermee willen ze een low-budget contest element introduceren en zo de drempel om mee te doen te verlagen. Flink prijzen pakket te winnen voor een cpu koeler mod !

ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Die koelermod vind ik zelf ook wel een leuk idee. Ik vraag me alleen af of je nu in 2 categorieen mee zou mogen doen of niet. Want zo'n koelermod neemt niet heel veel tijd in beslag, omdat het vrij beperkt is, dan kun je daarnaast nog best wat moeite doen voor een ander idee als je tijd over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rallyboy13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-08 18:59
Nice.
Zou je ook mee kunnen doen als je geen Cooler Master kast hebt?
En voor die koeler mod ga ik ook eens experimeteren, heb hier nog 4 (waarvan 3 ongebruikte) cooler master koelers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

rallyboy13 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:38:
Nice.
Zou je ook mee kunnen doen als je geen Cooler Master kast hebt?
En voor die koeler mod ga ik ook eens experimeteren, heb hier nog 4 (waarvan 3 ongebruikte) cooler master koelers liggen.
Alleen voor de towermod moet je een cooler master kast hebben, anders is het nodig om 1 Cooler Master onderdeel te hebben (en daarvoor kun je desnoods een van hun koelers of voedingen pakken, die zijn niet zo heel duur namelijk, en kun je wel mooi meedoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rallyboy13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-08 18:59
TERW_DAN schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:14:
[...]

Alleen voor de towermod moet je een cooler master kast hebben, anders is het nodig om 1 Cooler Master onderdeel te hebben (en daarvoor kun je desnoods een van hun koelers of voedingen pakken, die zijn niet zo heel duur namelijk, en kun je wel mooi meedoen).
Lap, dan heb ik het zitten, komt niks van Cooler Master in mijn case, zelfs geen fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Oh crap... is het verplicht om ten minste 1 Coolermaster onderdeel te gebruiken? Dan moet ik toch maar iets van een fan aanschaffen.

Edit: Oh wacht! die heb ik al, niets aan de hand dus :)

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 15-08-2012 15:31 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 12:51
http://modcontest2012.coolermaster.com/rules.php
Requirements
For the “Tower Mod” category, you can use any chassis (full, mid, M-ATX or M-ITX) made by Cooler Master.

For the “Scratch Build” category:
•The case you use could be built from any material you like
•If you choose to use a prefabricated case, please use the following guide lines:
◦No display of any manufactures logo.
◦Final product must not be recognizable compared to its original design.
◦At least (1) Cooler Master product must be included in the mod
For the “Cooler Mod” category, you can use any Cooler Master cooler.

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 15-08-2012 12:08 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:37
Duidelijk toch, je wilt als fabrikant ook niet gaan pimpen met de kast van een andere concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 07:17

l3p

www.^.nl

Alle regels en datums zijn vandaag weer iets aangepast :+

Zie hier en hier

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

jip_86 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:37:
Duidelijk toch, je wilt als fabrikant ook niet gaan pimpen met de kast van een andere concurrent.
Ik heb een scratch build, dan zou ik zelf concurent van CM zijn :D

Regel 4 is dan wel weer tricky, ik heb nl nog niet alle componenten...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxession
Start post geupdate met de nieuwsbrief die ik vandaag ontvangen heb > maak kans op een Cosmos II!

En voor degenen die nog geen CM case hebben om te modden, staat er het volgende bij;
"De winnaar van deze wedstrijd mag de Cosmos II gaan gebruiken in de casemod competitie, maar dit is geen verplichting."
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:33
Maxession schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 17:39:
Start post geupdate met de nieuwsbrief die ik vandaag ontvangen heb > maak kans op een Cosmos II!

En voor degenen die nog geen CM case hebben om te modden, staat er het volgende bij;
"De winnaar van deze wedstrijd mag de Cosmos II gaan gebruiken in de casemod competitie, maar dit is geen verplichting."
:Y)
Wat is de deadline voor het insturen? (en wanneer is de uitslag :P )

Verwijderd

mijn T-Einz! gaat ook enteren... jeeuh mijn eerste compo

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
ik ga mee doen! :)
was al heel erg druk bezig met plannen voor mijn eerste casemod, maar zo'n compo maakt het alleen maar leuker :D

is het trouwens zo dat je nog een casemod moet maken/gebruiken die in aanbouw is oid, of moet hij al klaar zijn VOOR de compo??

• Maxession
StygMa schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:57:
[...]
Wat is de deadline voor het insturen? (en wanneer is de uitslag :P )
Heb CM even een mail terug hiervoor gestuurd en het volgende als antwoord gekregen;
"Hele goede vraag, die informatie was ik inderdaad toe vergeten te voegen in de nieuwsbrief. De deadline van insturen is 7 september en op maandag 10 september kiezen wij een winnaar. Dan kan de winnaar direct beginnen aan een eventuele mod van de Cosmos II en heeft daar dan 3 maanden de tijd voor dus dat moet te doen zijn." (aangepast in Topic Start.)
hardwarejunk schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:22:
is het trouwens zo dat je nog een casemod moet maken/gebruiken die in aanbouw is oid, of moet hij al klaar zijn VOOR de compo??
Vooral de regels over de wedstrijd eens goed nalezen, over dit bepaald punt staat er het volgende; "Je mod mag niet vroeger dan January 2012 gestart zijn".
Pagina: 1