Zercom betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 938 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Dude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 16:12
Ik wil de Juli BBG high end game pc gaan aanschaffen die Zercom al in zijn geheel aanbied, is Zercom betrouwbaar? Ik heb gemixte reviews gelezen over hun, sommig mensen zijn heel positief maar er zijn ook een paar verhalen waar ik toch wat zenuwachtig van word zoals deze:

"Pas op !!! geheugen aangeschaft met specificaties volgens de website Zercom, bleek echter onbruikbaar. vervolgens laten ze je stikken want er is al betaald. zowel telefonisch als via email mag je barsten nadat je onderdelen gekocht hebt die niet passen. er wordt €5,- order kosten berekend waarna je het zelf moet uitzoeken. Slechtste zaak ooit voor onderdelen!!"

Dat was van 2 maanden geleden, hebben mensen hier ervaring met Zercom? Positief negatief?

http://www.zercom.eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Vaak diverse dingen besteld, nooit problemen mee gehad. Betrouwbaar voor mij dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56
Winkels genoeg, als je het niet vertrouwt pak je toch gewoon een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De prijs is bij Zercom zo laag omdat ze erg weinig moeite voor je doen in geval je om service / RMA vraagt.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb over het algemeen goede ervaringen met Zercom. Ook retouren/RMA gedaan wat vlot afgehandeld werd. Maar mijn voorkeur gaat uit naar de buren.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar is dus de Shopreview voor.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
Ja, prima winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vergeet ook niet 1 aspect bij reviews, de user zelf :)

Soms zijn het 'fooked up' mensen die even snel hier een account aanmaken om hun gal te spugen, maar verder nooit meer actief zijn op T.net. Kijk bijvoorbeeld eens naar die recente review,

Registratiedatum Woensdag 11 juli 2012
Aantal reacties 0
Reactiescore 0
Forumberichten 0

Ik hecht waarde aan shopreviews van mensen die hier bekend zijn, actief zijn, veelal iets serieuzer zijn dan accountje maken -> slechte review -> foetsie.

Kijk maar eens rond hier op Shopping forum, de 'ze leveren niet op tijd! Wat zijn mijn rechten!?!?!', vind je het dan raar dat communicatie met een winkel dan niet bepaald positief zal gaan verlopen? (zoals er ook 1 leuk verwijst naar 'tweakers.nl' :P).

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 06-08-2012 23:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

moah.. zoek even ook op het forum... Zijn wel oudere reacties, maar toch.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Dude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 16:12
Ik weet dat er al wat topics zijn hierover, en de shop review natuurlijk maar ik wou even een wat meer actuele impressie krijgen van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ga je niet krijgen op een forum waarbij slechts een klein deel van de gebruikers de moeite neemt om te antwoorden (of het topic uberhaupt zien). De ShR in de PW levert een veel accurater beeld op. Dit topic heeft dus geen verdere waarde bovenop de ShR en gaat daarom op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.