Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Ik bezit verschillende computers, laptops, ipad en een WP7 phone.

Die skydrive leek mij wel een goed alternatief voor een dropbox, zeker als je weet dat het alles zeer gemakkelijk zou moeten gaan omdat dit een product is van Microsoft. De skydrive werkt, uploaden lukt.

Maar ik krijg geen updates van de mappen op mijn telefoon, ik dacht dat via Windows live mesh de map op mijn computer automatisch gesynchroniseerd werd met de map op mijn skydrive.

Kan mij hier iemand uitleggen welke handeling ik moet uitvoeren om dit inorde te krijgen?

Mvg

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:47:
Beste Tweakers

Ik bezit verschillende computers, laptops, ipad en een WP7 phone.

Die skydrive leek mij wel een goed alternatief voor een dropbox, zeker als je weet dat het alles zeer gemakkelijk zou moeten gaan omdat dit een product is van Microsoft. De skydrive werkt, uploaden lukt.

Maar ik krijg geen updates van de mappen op mijn telefoon, ik dacht dat via Windows live mesh de map op mijn computer automatisch gesynchroniseerd werd met de map op mijn skydrive.

Kan mij hier iemand uitleggen welke handeling ik moet uitvoeren om dit inorde te krijgen?

Mvg
Maak je gebruik van de skydrive app?? Want daarmee kan je mappen inzien.

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor, skydrive app is geinstalleerd.

De vraag is worden de mappen vanaf je computer gesynchroniseerd met de mappen op je skydrive. Of werkt skydrive enkel maar je op ieder toestel online werkt?

Mvg

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Persoonlijk nooit gebruik gemaakt van de geinstalleerde skydrive applicatie, maar als ik iets via de browser op mijn account had gezet, zag ik dat weer terug op mijn wp7 skydrive app.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Je moet gewoon de skydrive applicatie gebruiken @ je PC, live mesh is weer wat anders (als ik me niet vergis).
Je telefoon synchroniseert de bestanden niet, maar download deze zodra je ze aan klikt.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-11 13:58
Ik gebruik de skydrive app en deze wordt gewoon geupdatet als ik iets nieuws plaats via mn WP7.5 of online app.

Heb je, zoals hierboven gezegd, wel de SkyDrive app op je PC en heb je wel de juiste microsoft account eraan gelinkt?

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:28

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:47:
Als ik het zo lees heb je Live Mesh geinstalleerd staan. Dit is een verouderd programma, per februari 2012 heeft Microsoft zich gericht op een losse Skydrive app die veel meer net als Dropbox werkt. Vroeger kon je in Mesh de Skydrive geloof ik wel synchroniseren maar ik heb het zelf niet werkend gekregen. Skydrive werkt hier nu prima (ik gebruik de app op Windows 7, Windows Phone en Mac OS X).

[ Voor 11% gewijzigd door DeNachtwacht op 08-08-2012 00:27 ]

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1