Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GtaDomii
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-11 11:39
Tweakers,

Mijn I9100 is geroot en wel alleen start deze door een domme fout van mij niet meer op.

Er stond een ROM op (Android 4.1) die geen verbinding kon maken met het GSM netwerk, er stond een bestandje in de topic waarmee het opgelost zou moeten zijn. Ik installeer het bestandje (zonder verder te lezen) met als resultaat dat de hele telefoon niet meer opstart. Hij komt door het Samsung logo heen (met uitroepteken) en vervolgens blijft het scherm zwart.

Op de telefoon zelf staat geen rom meer, dat is mijn probleem juist. Als ik een SD kaart installeer in de telefoon zegt hij dat hij hem niet kan lezen (E:Can't mount /sdcard/).

Is er nog een mogelijkheid om mijn telefoon te redden?!

Gtadomii

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kan je nog wel in de bootloader? Misschien kan je een ROM pushen via ADB? Zijn er geen tutorials op XDA te vinden waarmee je je toestel kunt 'unbricken'?

• GtaDomii
Ja, ik kan nog gewoon in de bootloader komen. Ik kon (zelf) niks vinden op XDA wat aansloot op mijn probleem. Bij het 'unbricken' van een telefoon moet deze toch uit elkaar?

Verwijderd

Of je Nandroid terugzetten.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
die zal ook niet beschikbaar zijn als de sd niet gemount kan worden..
je zal het moeten zoeken in flashen via de bootloader en adb of fastboot commando's. met een Nexus is dat heel makkelijk, maar hoe dat bij jou toestel gaat kan je beter zelf even opzoeken

Strava

• GtaDomii
Oke, maar hoe kan het dan dat hij mijn SD kaart niet kan lezen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen flauw idee, maar ik hoop niet dat dat bestandje wat je hebt geïnstalleerd de boel corrupt heeft gemaakt. Je zou kunnen proberen de sd-kaart via een kaartlezer op de pc te bekijken.

Verwijderd

Ik vraag me inderdaad ook af hoe je het presteert dat je SD niet meer gemount kan worden. Staat dat nergens bij die tutorial uitgelegd? Dan wordt het denk ik ADB Push denk ik.

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 21:28
Wellicht heb je iets aan Odin? Daarmee kun je een stock rom flashen in de downloadmode van het toestel en weer helemaal opnieuw beginnen.

[ Voor 14% gewijzigd door boaty op 06-08-2012 22:02 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• GtaDomii
Pagina: 1