Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:58
Ik ben nogal een Android noob en kan het nergens specifiek vinden, eveneens kan een verkoper/winkel mij geen antwoord geven, dus probeer ik maar op deze manier.

Op dit moment heb ik zelf een Iphone die de laatste gegevens van een Google calendar account ophaalt, hetzelfde wil ik eigenlijk op een Samsung Pocket realiseren. Een van de voorwaarden dat ik deze aanschaf is dat een Google Calendar toegevoegd moet worden t.b.v. een gedeelde agenda in het huishouden.

Kun je zomaar op Android 2.3 een Google calendar toevoegen aan de standaard Agenda functionaliteit? Of is dit mogelijk met een alternatieve applicatie? Nog een extra vraag, ik begrijp dat Android 4.0 uit is en 2.3 dus al een jaartje of anderhalf oud is, zijn alle aangeboden apps in play store downward compatible?

Alvast bedankt voor enige hulp :)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
de standaard kalender bij 2.3 kan gewoon syncen met je google kalender (je hele android toestel draait om syncen met alle google diensten op basis van je gmail account: mail, contacten, kalender etc.)
4.1 is inmiddels ook al weer meer dan een maand uit... :) maar 99+ procent is nog met 2.3 compatible en misschien 98% met 2.2 (met 2.1 en ouder is het wat slechter gesteld... maar die wil je ook niet draaien)

Strava

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:58
Prulleman schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:38:
de standaard kalender bij 2.3 kan gewoon syncen met je google kalender (je hele android toestel draait om syncen met alle google diensten op basis van je gmail account: mail, contacten, kalender etc.)
4.1 is inmiddels ook al weer meer dan een maand uit... :) maar 99+ procent is nog met 2.3 compatible en misschien 98% met 2.2 (met 2.1 en ouder is het wat slechter gesteld... maar die wil je ook niet draaien)
Enorm bedankt voor je antwoord!