Goeiedag,
ik heb net een nieuwe pc in elkaar gestoken met volgende specs:
CoolerMaster Silent Pro MII (520 Watt)
Gigabyte GA-Z77MX-D3H (Intel® Z77 Express)
Intel Core™ i5-3570K (4x 3400 MHz)
Corsair Vengeance Low Profile 8 GB DDR3-1600 Kit
Sinds vandaag: Gigabyte GTX670 OC
Ik heb de PC zonder GPU een week geleden gekocht en inelkaar gestoken, heb deze een week kunnen testen en vandaag ben ik de GPU gaan halen, na het monteren en de nieuwste drives te hebben geinstalleerd heb ik een 3DMark gedraait, en wat me direct opviel was dat vanaf de GPU belast wordt de voeding een vreemd geluid begint te maken, te vergelijken met een oude HDD.
Ook bij W7 Performance test begint de voeding dat geluid te maken op de moment de grafische eigenschappen test.
Vandaag nog eens 2x terug gegaan naar de winkel waar ik de onderdelen gekocht heb maar deze mensen horen niets zeggen ze (hun werkplaats is ergens achterin waar ik niet mag komen om even te luisteren)
Heeft iemand hier ervaring mee, of herkent dit geluid?
Alvast bedankt!
ik heb net een nieuwe pc in elkaar gestoken met volgende specs:
CoolerMaster Silent Pro MII (520 Watt)
Gigabyte GA-Z77MX-D3H (Intel® Z77 Express)
Intel Core™ i5-3570K (4x 3400 MHz)
Corsair Vengeance Low Profile 8 GB DDR3-1600 Kit
Sinds vandaag: Gigabyte GTX670 OC
Ik heb de PC zonder GPU een week geleden gekocht en inelkaar gestoken, heb deze een week kunnen testen en vandaag ben ik de GPU gaan halen, na het monteren en de nieuwste drives te hebben geinstalleerd heb ik een 3DMark gedraait, en wat me direct opviel was dat vanaf de GPU belast wordt de voeding een vreemd geluid begint te maken, te vergelijken met een oude HDD.
Ook bij W7 Performance test begint de voeding dat geluid te maken op de moment de grafische eigenschappen test.
Vandaag nog eens 2x terug gegaan naar de winkel waar ik de onderdelen gekocht heb maar deze mensen horen niets zeggen ze (hun werkplaats is ergens achterin waar ik niet mag komen om even te luisteren)
Heeft iemand hier ervaring mee, of herkent dit geluid?
Alvast bedankt!