Gamen resulteert raare crash....

Pagina: 1
Acties:

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:54
Hallo Tweakers,
ik heb ongeveer nu 1 jaar een aardig dikke gamelaptop maar gisteren is hij denk ik dood gegaan van binnen.
het gaat hier om ongeveer een http://www.alternate.nl/h..._SSD/951978/?tk=8&lk=4990 het enige verschil tussen de 2 apparaten zijn is dat ik geen 7.1 heb en een clocksnelheid van 2.2 GHz.
Het probleem begint zich bijvoorbeeld bij starcraft 2 waar als ik een spel opstart dat me laptop na 20 seconden vast loopt en crashed. hier 2 foto's :
http://oi47.tinypic.com/11jxhyp.jpg
http://oi45.tinypic.com/2556tsk.jpg
Ik weet eigenlijk niet wat ik meer moet zeggen dan dat eigenlijk alles uptodate is kwa hardware en software.
Hopelijk hebben jullie een antwoord voor dit probleem,
Groetjes

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Nou, als je nieuwe laptop hebt van bijna 2000 euro en die doet het niet is er maar 1 ding dat je kan doen: terug voor de garantie.

Verwijderd

Foto's zien eruit als een hardware defect.

Gevalletje garantie.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 18:12

LnC

The offending line...

Kijk eens d.m.v. de eventviewer bij applicaties, security of een andere tab bij het moment dat jelaptop vastloopt. Waarschijnlijk kan je daar zien wat ongeveer de boosdoener(s) is / zijn.

P.s. Post ook eens wat temps van je laptop als hij idle loopt. Met b.v. HW Monitor

• Tunestwo
helaas toen ik hem toenet opnieuw wou starten is hij gestorven XD als ik hem opstart en het windows 7 inlog sherm moet opkomen krijg ik een blauw scherm geen bluescreen of death of wat dan ook maar gewoon blauw. ik heb al een afspraak gemaakt....
Weet iemand toevallig hoe je dit voor soort gevalletjes kan tegen houden zodat ik dat weet voor de volgende keer

Verwijderd

Zo'n geheel blauw scherm heb ik ook wel eens gehad. Lang wachten was bij mij de oplossing.

Verwijderd

Tunestwo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:49:
Weet iemand toevallig hoe je dit voor soort gevalletjes kan tegen houden zodat ik dat weet voor de volgende keer
Hoe kan je tegenhouden dat je een defect product geleverd krijgt...

Goede vraag!

• Tunestwo
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:07:
[...]

Hoe kan je tegenhouden dat je een defect product geleverd krijgt...

Goede vraag!
Naja de laptop is 1 jaar oud en de problemen begonnen gisteren pas dusja hij is eigenlijk nooit echt kapot geleverd.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 18:12

LnC

The offending line...

Tunestwo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:42:
[...]
Naja de laptop is 1 jaar oud en de problemen begonnen gisteren pas dusja hij is eigenlijk nooit echt kapot geleverd.
Maar goed, een product waar je toch redelijk wat geld voor hebt neergelegd verwacht je dat hij het langer doet dan een jaar. Dus backuppen van je bestanden, alle info van jezelf op die laptop verwijderen en RMA sturen.
Pagina: 1