Over de duurzaamheid van het N
7 BT Keyboard kan ik niet veel gaan zeggen, denk dat ik het sporadisch en niet dagelijks zal gebruiken

. Het zit in ieder geval redelijk stevig in elkaar, al is het maar 2 stukken plastic. Het toetsenbord wat ertussen zit maakt het geheel stevig. De onderkant heeft een soortgelijk rubbergevoel als de N
7 zelf, dus als je ze op elkaar klikt is het een mooi geheel. Ook natuurlijk omdat het precies past en de kleurensamenstelling overeen komt. Verder werken de toetsen prima, ook fijn dat er back/home(/search) knop op het toetsenbord zit, die allemaal werken. Pairen gaat simpel, en daarna is het BT aanzetten op N
7 en toetsenbord aanzetten en binnen paar seconden is er verbinding en typen maar! Tablet staat stevig in het toetsenbord zodat touchscreen nog volledig te benutten is. Het magneetje wat in toetsenbord zit (god knows why?), en dus het scherm uitschakelde als je hem met camera links erin wilde zetten, is simpel te verwijderen. Voor echt typen blijft
7" denk ik een net te klein formaat i.v.m. toetsgrootte, maar wie weet went het.
Kortom: voor die 15euro een zeer leuke gadget / handig toetsenbord voor de
Nexus 7!
Hier zijn enkele foto's te vinden:
https://www.dropbox.com/sh/rwhf7ti9eia2lrv/FaGjiE7DXl.
Excuses voor de ruis, blijkbaar vind Galaxy
Nexus het met te weinig licht niet geweldig en flits was ook geen succes. Als je een specifieke vraag hebt of foto wilt hoor ik het wel