Ik had extra harddisk besteld via marktplaats om mijn configuratie uit te breiden. Min oude harddisk had het begegven. Bij binnenkomst de harddisk in pc geplaatst op de sata poort die vrij was. Mijn opstartschijf is een ide schijf en werkte daarvoor altijd prima. Dus na het toevoegen van de sata schijf zegt de pc kan geen boot schijf vinden. Ik heb de nieuwe schijf eruit gehaald en weer opnieuw opgestart maar nog steeds krijg ik melding dat er geen boot schijf is. Ook zie ik de harddisk opstartschijf niet meer in de bios verschijnen, ook voel ik deze bij het opstarten niet beginnen te draaien.
Is er een mogelijkheid om te testen of een harddisk stuk is? Heb de nieuwe harddisk ook in externe behuizing gedaan maar ook draait de schijf niet.
Heb de originele harddisk even in een andere pc gehangen, en ook dan gaan de schijven niet draaien.
Is er iemand in de buurt van Oldenzaal Overrijssel die me weer opweg kan helpen?
Groeten,
Ben Schrooten
Is er een mogelijkheid om te testen of een harddisk stuk is? Heb de nieuwe harddisk ook in externe behuizing gedaan maar ook draait de schijf niet.
Heb de originele harddisk even in een andere pc gehangen, en ook dan gaan de schijven niet draaien.
Is er iemand in de buurt van Oldenzaal Overrijssel die me weer opweg kan helpen?
Groeten,
Ben Schrooten