Toon posts:

Problemen met aansluiten gigabyte gtx670oc op voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AsRock Z77 extreme 4
gigabyte gtx 670 oc
Corsair Enthusiast tx550

Bij de videokaart zijn 2 kabels meegeleverd
1x 8 pins connector (6 pinnen) female zwart naar 2x 4 pins connector male wit (3 pinnen per connector)
1x 6 pins connector (5 pinnen) female zwart naar 2x 4 pins connector male wit (3 pinnen per connector)

op mijn voeding zit een kabel met 3x 4 pins connector female zwart, daarmee kan ik 3 witte male wit connectors aansluiten dan kan ik er 1 niet aansluiten.

gebruik ik de goede kabels of moet ik de PCI E kabels gebruiken om aan te sluiten op de videokaart

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2012 23:18 . Reden: aanvullen ]

Verwijderd

Wat is je vraag :?

Verwijderd

Topicstarter
Het was een tussensave, net was ik al mijn tekst kwijt, nu staat de vraag er :)

• Diamond_DogG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-12-2025
even google en dit kwam er uit

TX550M power supply comes with two PCI-E connectors (both modular) while the TX750M has four PCI-E connector cables for multiple, high-end graphic card support (two fixed and two modular). Corsair uses the 6+2-pin configuration on all PCI-E connectors for added flexibility. On the TX750M you have the option of installing a second 8-pin EPS cable instead of one of the modular PCI-E cables.

wat volgens mij vertelt dat je 2x 6 pins plus 2 pins hebt die kun je dus samen gebruiken tot 8 pins

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:52

H.Boss

Hugo Boss

Heb je niet gewoon op de voeding 1 x 6 en 1 x 8 pins zitten? Zo ja rechtstreeks aansluiten. Die verloopstukjes zijn er alleen voor als je die aansluitingen niet hebt op je voeding.

[ Voor 3% gewijzigd door H.Boss op 05-08-2012 23:46 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er inmiddels al uitgekomen, het zijn de 2 meegeleverde PCI E kabels blauw 8 pins naar zwart 6 pins (en 2 pins voor de op 8 pins aansluiting op de videokaart). Trouwens ik heb nu beeld en ben momenteel windows 7 aan het installeren op de SSD. Gaat supersnel!!! :P Ik zal tzt nog wat foto´s posten van mijn eerste build! :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2012 21:43 . Reden: aanvulling ]

Pagina: 1