Weergave reply op minder gewaardeerde postings ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Als een reply op een posting gegeven is en door de lezers hoog gemodereerd is terwijl daarbij de hoofdposting op -1 gewaardeerd is zal de gewaardeerde posting ook niet weergegeven worden als je preferences bv. de weergave op 1 hebt staan.

Mensen zullen de posting maar ook niet de reply zien mits ze op niveau -1 gaan kijken.

Kan de thread compleet weergegeven worden tot het niveau van de hoogste waardering in die thread ?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 27 maart 2001 20:07 schreef Sinclair het volgende:
*knip*

Kan de thread compleet weergegeven worden tot het niveau van de hoogste waardering in die thread ?
Als je deze zin probeert te herformuleren begin ik nog een keer met denken, want begrijpen wat je precies zou willen doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik snap hem wel, want ik heb er ook eens over nagedacht. Als ik het goed begrijp bedoelt hij het volgende:

Persoon A reageert met "AMD rulezzzz!!!" en krijgt uiteraard -1 troll.
Persoon B had echter al op de reactie van persoon A gereageerd met: "Dat is helemaal niet waar, want het woelige tijden in de proc-wereld, je hebt ook intel en transmeta nog enz. enz." en persoon B ontvangt daar +4 inzichtvol voor.

Persoon C komt de thread lezen en ziet alle reacties van 1 en hoger. In dit geval ziet ie de troll en alle reacties daarop niet, terwijl de reactie van persoon B toch hoger is gewaardeerd dan 1.
Sinclair, correct me if i'm wrong, wil in zo'n geval tóch de troll en de reactie daarop zien.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp wat je bedoelt Sinclair, maar dit veroorzaakt natuurlijk wel een hele hoop extra serverload, omdat er steeds weer naar zgn. childs moet worden gezocht die een hogere score hebben dan hun parents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

* KeX zocht het verschil met kijken op niveau -1. De extra feature is dan dus dat als er een kindje is met waarde groter/gelijk de defaultwaarde dat die subthread weergegeven ondanks dat papa onder de ingestelde defaultwaarde valt. Maar dat andere -1 postings alsnog onzichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Maar als je de lay-out nou plat bekijkt op niveau +1, dan zie je toch wel alle >0 postings (ongeacht de parent)?

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 29 maart 2001 12:13 schreef GA!S het volgende:
Maar als je de lay-out nou plat bekijkt op niveau +1, dan zie je toch wel alle >0 postings (ongeacht de parent)?
Lijkt me wel want dan heb je het niet over parents/childs. Dan is het echter lastig in te schatten waarop een child een reactie op is en daarom moeilijker op waarde te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je reageert op een troll, is jouw posting per definitie overbodig, immers: je reageert op een reactie uitlokkende opmerking, niet op de newsposting.

Het is ook een misverstand om te denken dat reacties op trolls die die troll rechtzetten, uberhaupt inzichtvol zijn. Veelal herkauwen ze parate kennis, pareren met open deuren en oud nieuws.

Het is lullig voor diegene die er intrapt, maar dat is het risico als je reageert op een domme opmerking.

edit:
swap(dat,als);
Pagina: 1