Hoi 
Ik snap hier even iets niet, dus hulp gevraagd
Ik heb twee WD's in mijn systeem, een 120GB ( C: ) en een 1,5TB (E:, F: , G:)
In mijn windows eventviewer logs zie ik de volgende meldingen staan (komt vrijwel dagelijks terug bij boot);
Dus ik mijn hdd's checken. WD diag tool er overheen: SMART geeft totaal geen errors whatsoever. Aantal keren chkdsk /f levert ook niks op.
Wat is hier aan de hand
Is Windows van de wap? Wat kan ik nog meer gebruiken om de boel te checken? het betreft een P4, dus om die WD tool 4 uur te laten lopen om mijn 1,5 TB te checken zit ik niet zo op te wachten...
Noot: Systeem is overigens niet helemaal stabiel, dus regelmatig vastlopers. Maar niets van die vastlopers wijst naar HDD errors. Ik verdenk de videokaart van die vastlopers - da's een TNT2 M64 (en die heeft geen win 7 drivers).
Ik snap hier even iets niet, dus hulp gevraagd
Ik heb twee WD's in mijn systeem, een 120GB ( C: ) en een 1,5TB (E:, F: , G:)
In mijn windows eventviewer logs zie ik de volgende meldingen staan (komt vrijwel dagelijks terug bij boot);
en vervolgensThe device, \Device\Harddisk0\DR0, has a bad block.
Ergo: volgens windows is er iets misThe default transaction resource manager on volume E: encountered a non-retryable error and could not start. The data contains the error code.
Dus ik mijn hdd's checken. WD diag tool er overheen: SMART geeft totaal geen errors whatsoever. Aantal keren chkdsk /f levert ook niks op.
Wat is hier aan de hand
Noot: Systeem is overigens niet helemaal stabiel, dus regelmatig vastlopers. Maar niets van die vastlopers wijst naar HDD errors. Ik verdenk de videokaart van die vastlopers - da's een TNT2 M64 (en die heeft geen win 7 drivers).
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)