Goedeavond,
Mijn broertje is jarig en krijgt een deel van zijn PC voor zijn verjaardag; aan mij de zware taak om een pc samen te stellen die zeker 3 jaar mee kan. Mijn broertje is gehandicapt en heeft dus niet het niveau om de zware games te spelen die heel snel gaan. FIFA kan die bijvoorbeeld aardig maar daar blijft het dan ook bij. De high-end games zijn dus niet van toepassing voor deze PC, natuurlijk moet er voor de prijs wel het maximale uitgehaald kunnen worden.
Het systeem wat ik op dit moment heb ik gebasseerd op het mid end systeem dat door tweakers is samengesteld, ik heb alleen wat kleine wijzigingen gemaakt.
Ik heb het volgende samengesteld:

(klik)
Dit is totaal met assemblage inclusief verzendkosten ed: € 618.70,-
Komt dus op dit neer qua hardware:
Hij bezit al over zijn beeldscherm, muis en toetsenbord. De cardreader heb ik erbij zitten voor zijn foto's (dit moet hij zelfstandig kunnen doen later).
Mijn vraag; werkt dit allemaal, wat zijn de pro's en cons en wat kan er eventueel worden verbeterd.
Mijn broertje is jarig en krijgt een deel van zijn PC voor zijn verjaardag; aan mij de zware taak om een pc samen te stellen die zeker 3 jaar mee kan. Mijn broertje is gehandicapt en heeft dus niet het niveau om de zware games te spelen die heel snel gaan. FIFA kan die bijvoorbeeld aardig maar daar blijft het dan ook bij. De high-end games zijn dus niet van toepassing voor deze PC, natuurlijk moet er voor de prijs wel het maximale uitgehaald kunnen worden.
Het systeem wat ik op dit moment heb ik gebasseerd op het mid end systeem dat door tweakers is samengesteld, ik heb alleen wat kleine wijzigingen gemaakt.
Ik heb het volgende samengesteld:

(klik)
Dit is totaal met assemblage inclusief verzendkosten ed: € 618.70,-
Komt dus op dit neer qua hardware:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asrock 970 Extreme3 | € 69,40 | € 69,40 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.12 ST31000524AS, 1TB | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Cooler Master Elite 370 | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | Sapphire HD 7770 GHz Edition 1GB GDDR5 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Lite-On IHOS104-32 (4x, SATA-300, dual-layer, Zwart) | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 38,94 | € 38,94 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Spire SP332CB | € 5,83 | € 5,83 |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 87,90 | € 87,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 528,82 | |
Hij bezit al over zijn beeldscherm, muis en toetsenbord. De cardreader heb ik erbij zitten voor zijn foto's (dit moet hij zelfstandig kunnen doen later).
Mijn vraag; werkt dit allemaal, wat zijn de pro's en cons en wat kan er eventueel worden verbeterd.
Schiet tussen de palen en je scoort!