Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:40
Hallo Tweakers,

Via google en de zoekfunctie kom ik helaas niks tegen wat mij kan helpen aangezien de hits enorm zijn...

Mijn S3 heeft sinds zojuist een probleem

Telkens krijg ik 'touchwiz start is gestopt'. Dan kan ik op OK drukken en wordt het beginscherm geladen.

Dan kan ik misschien 1-2 seconden iets doen om vervolgens weer even zwart beeld te krijgen en na een paar seconden weer de melding te krijgen 'touchwiz start is gestopt'. Dit is zo lijkt het een oneindige loop. Zogauw ik iets probeer te doen loopt touchwiz vast en krijg ik die melding.

Ik heb de telefoon opnieuw opgestart en uitgezet en opnieuw opgestart, maar heeft geen succes. Kan ook niks in android doen omdat ie dan meteen vastloopt.

Is er iemand bekend met dit probleem en hoe op te lossen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan eventueel proberen de cache van touchwiz te legen via het instellingen > applicaties menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
Helaas kan ik daar niet komen, zodra ik 1x op het scherm iets doe krijg ik die foutmelding weer en kan ik weer van voor af aan beginnen in het 'main scherm'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racemichel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:43:
Helaas kan ik daar niet komen, zodra ik 1x op het scherm iets doe krijg ik die foutmelding weer en kan ik weer van voor af aan beginnen in het 'main scherm'
Dan moet je even via play.google.com een launcher installeren (nova of go launcher) en dan via die launcher naar de instellingen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:18
Zelfde probleem had ik gisteren ook, maar dan op de s2. Mijn vrouw had dit een half uur later ook, maar bij haar bleef het bij 1 keer. Bij mij ging het niet over, ook niet na herstarten. Toen maar de hele telefoon opnieuw geinstalleerd. Geen idee of er een betere oplossen is, maar ik kon zo niks anders bedenken. Een andere launcher instellen wil ook niet omdat je feitelijk "niks" meer kan doen met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Booten in recoverymode en een factory reset uitvoeren zal het wel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
Ik probeerde idd die launcher te installeren maar ook daar meteen weer vastlopers want je moet gewoon je touchscreen gebruiken.

Ik ga nu een backup maken via kies en dan maar hopen dat het allemaal juist wordt teruggezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
Voor mij was een oplossing nu:

Telefoon uit --> opstarten in recovery modus ( volume up aan/uitknop en homeknop tegelijk) dan bij S3 logo loslaten en krijg je paar opties.

1 daarvan was iets met wipe cashe die heb ik gekozen en nu doet touchwiz weer normaal
Pagina: 1