heb een Prophet Geforce gehad, werkt niet met mijn Athlon 700, 640x480 nix aan de hand, 1024x768 op 16 bits.....zwart beeld. Er zit toch een 300 Watt voeding in en geen extra apparaten.....huh?
miniport is voor AMD chipsets, ik heb een Via KX133 mobo.....maar die kaart is gewoon gaar want een koeler dondert er gewoonlijk niet vanaf EN mijn voeding redt het waarschijnlijk niet helemaal....(heb net een ASUS 6600 geprobeerd en die geeft aan dat het AGP voltage niet voldoende is) ga morgen wel een andere voeding kopen, een Seventeam 301, goedgekeurd door AMD
Verwijderd
verhaal van de voeding die niet toereikend zou zijn gaat alleen op voor vrij oude voedingen. Waarom zou je nu voor je AMD processortje perse een bepaald voltage moeten hebben, terwijl grotere serversystemen (xeon) wel gewoon werken.. die werken echt niet met krachtstroom geloof ik 
in ieder geval sterkte ermee...
in ieder geval sterkte ermee...
dat zei ik dus, de ASUS geeft al aan dat de spanning op het AGP slot niet hoog genoeg is....ofwel de voeding is niet goed genoeg...
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1128
stresstest van voedingen voor Athlon's 1 van de beste is de Antec 303 300 watt,te koop rechtstreeks bij de importeur Antec Europe in Rotterdam, ik heb +/- fl 125,00 betaald incl. btw en verzendkosten, en daarna geen crash meer gehad met 550@950, Gforce en ook niet als ik daar nog een 72 watt peltier bij aanhang.
stresstest van voedingen voor Athlon's 1 van de beste is de Antec 303 300 watt,te koop rechtstreeks bij de importeur Antec Europe in Rotterdam, ik heb +/- fl 125,00 betaald incl. btw en verzendkosten, en daarna geen crash meer gehad met 550@950, Gforce en ook niet als ik daar nog een 72 watt peltier bij aanhang.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Pagina: 1