Toon posts:

Battlefield 3 start niet...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik een nieuw topic open over Battlefield 3 problemen maar ik plaatste gisteren ook al een vraag bij het battlefield 3 problemen topic, wel een andere maar volgensmij is dat topic een beetje dood...
Ik heb pas een 'geupgrade computer' niet speciaal gewoon oude onderdelen..

o.a Pentium 4 2.9 mhz
en een gigabyte gt220tc kaart

Maar ik heb Battlefield 3 dus geinstalleerd enzo maar nu ik hem steeds aanklik, krijg ik wel de melding dat bf3 aan het starten is, bij taakbeheer kan ik zien bij processen dat BF3 erbij staat (wel alleen maar 512 kb?!)
maar voor de rest reageert hij helemaala niet.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :'( .

/ Hippo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Wat is 'pas geupgrade'? Pas is 2004?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 16:07
Welke windows? "However, please note that Battlefield 3 won’t support DirecX 9, meaning it won’t run on Windows XP"

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:57
2.9MHz is niet bijster snel, ik gok dat je GHz bedoelt...
Maar je processor is sowieso niet voldoende, je hebt een 2.9GHz dual-core nodig en een Pentium 4 is nog een single-core. Daarnaast is een GT220 niet bepaald een geweldige kaart voor gaming en kan dat ook het probleem zijn. En je gebruikt waarschijnlijk nog XP wat inderdaad ook niet wordt ondersteund... Ik vrees dat je PC gewoon geen BF3 gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je zit ver onder de minimal specs. Zelfs als het zou starten dat zou BF3 totaal onspeelbaar zijn.
Je hebt minimaal een flinke dualcore nodig en voor MP eigenlijk een goede quadcore. Dus minimaal een Phenom II x4. Voor de GPU is de 8800gt de minimal spec en daar zit je ook ruim onder. En een 8800gt zal BF3 ook voor geen meter draaien in MP, daar heb je toch echt een snellere GPU voor nodig zoals een amd 6770.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kutagh schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:59:
2.9MHz is niet bijster snel, ik gok dat je GHz bedoelt...
Ja sorry bedoelde ik =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ben vanplan om een nieuwe te halen dus die andere wordt dan voor mn ouders, toch bedankt.
Pagina: 1