Toon posts:

2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb een vraag: ik krijg binnenkort een nieuw beeldscherm.
maar ik heb nog een oud beeldschermuiteraard.
ik vroeg me af of het mogelijk is battlefield op mijn grote te spelen en dan bijvoorbeeld chrome op de andere te doen. ook zit ik met de vraag het een probleem is dat mijn oude monitor een verleng stukje heeft van dvi naar vga. zou iemand me met deze 2 vragen kunnen helpen?

alvast bedankt

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:52

H.Boss

Hugo Boss

Dat is mogelijk. Door je beeldscherm uit te breiden. En dan kan je inderdaad op een battlefield 3 draaien en op de andere internetten etc.

Dat is geen punt. Dat koppelstuk kan je gewoon laten zitten en nieuwe monitor eventueel via DVI of HDMI aansluiten? Weet niet welke aansluitingen je op je videokaart hebt zitten.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• zwittrooper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:53
Dit is geen enkel probleem. Elke videokaart kan 2 schermen te gelijk aansturen. Een vga beeldscherm kan je aansluiten op je videokaart met een verloopje van dvi-i -> vga.

• donotwant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 11:24
Ja het kan, maar als je op je andere scherm iets hebt staan wat ook gebruik maakt van je grafische kaart ga je het enorm merken in de prestaties van Battlefield.

(Youtube) filmpjes maken onder andere ook gebruik van je grafische kaart.

En lees je tekst eerst eens door voordat je het post... heb het 3 keer moeten lezen...

Verwijderd

Topicstarter
donotwant schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:03:
Ja het kan, maar als je op je andere scherm iets hebt staan wat ook gebruik maakt van je grafische kaart ga je het enorm merken in de prestaties van Battlefield.

(Youtube) filmpjes maken onder andere ook gebruik van je grafische kaart.

En lees je tekst eerst eens door voordat je het post... heb het 3 keer moeten lezen...
dankjewel voor je hulp en sorry voor onduidelijke tekst!

Verwijderd

Topicstarter
MrJoker1985 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:01:
Dat is mogelijk. Door je beeldscherm uit te breiden. En dan kan je inderdaad op een battlefield 3 draaien en op de andere internetten etc.

Dat is geen punt. Dat koppelstuk kan je gewoon laten zitten en nieuwe monitor eventueel via DVI of HDMI aansluiten? Weet niet welke aansluitingen je op je videokaart hebt zitten.
ik heb deze videokaart: pricewatch: Asus EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5
die heeft 6 aansluitingen maar het ging mij er meer om dat ik dus een verlengstukje heb voor dvi naar vga.
heel erg bedankt voor het helpen!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:40

angerfist-yentl

vake bei te bange!

houdt er wel rekening mee dat bijvoorbeeld de nieuwe amd kaarten maar 1 vga ondersteunen via een adapter.
weet niet hoe het zit bij nvidia.

de pin's voor vga zijn dan niet aangesloten op de stekker op je graficekaart je kan het wel werkend krijgen maar dan heb je een displaypoort > vga adapter nodig .. let op deze verkoopt amd zelf zit de ramdac in een adapter die het beeldscherm werkend krijgt maar in iets mindere kwaliteit [wat overigens mee valt ]

Vake bei te bange

Pagina: 1