Ik zoek een laptop die ik voor mijn opleiding Kunstmatige Intelligentie kan gebruiken, maar waar ik ook op zou kunnen gamen. Mijn oog viel al op de Asus van de bestbuy guide TWV +- €1.140,-. Ik las hier wel bij dat hij niet de nieuwste games goed zou kunnen draaien. Mijn budget heeft een max van +- €1.200,- maar het liefst hou ik het onder de duizend. Weet iemand een goede laptop die ik misschien zou kunnen aanschaffen? B.V.D.
Persoonlijk vind ik de N56VZ momenteel de beste keuze. De Asus uit de Bestbuy guide is de N56VM en die heeft een zwakkere videokaart dan de N56VZ. Als je ook wat wil gamen kan je beter de Asus N56VZ nemen, daar valt redelijk op te gamen.
Verwijderd
De n56vz ben ik erg tevreden over. Ik raad je uit ervaring aan om deze bij campusshop (met studentenkorting) te kopen. Dan kom je uit op €930. Als je toch wat meer wilt uitgeven, zet er dan een ssd bij en offer je dvd speler op om je oorspronkelijke hard drive in te zetten. Met een 128gb ssd, caddy en misschien nog een externe dvdspeler kom je uit op zo'n 1100 euro. Dan heb je een prachtige (i.m.o.) laptop.