Probleem met zwarte balk Macbook air

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoSc
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-04 15:02
Ik had al even op het forum rondgekeken, maar kwam zo niemand tegen die met hetzelfde probleem zat.
Ik heb mijn macbook air nu 3 weken. Nu merk ik dat de coating van de zwarte(plastic) balk los begint te bladeren. (De zwarte rand tussen het scherm en het toetsenbord). Ik denk zelf dat dit komt door warmteontwikkeling tijdens het gebruik. Het is geen ramp, maar wel degelijk jammer.
Heeft iemand hier ook last van en valt dit nog onder de garantie?

edit:
Link naar plaatje
https://docs.google.com/f...GlEWkRXVEtVakU/edit?pli=1

[ Voor 29% gewijzigd door MarcoSc op 06-08-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:57

lasharor

7 december 2004

Ik zou hem wel terug brengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06 23:33

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Dat hoort inderdaad niet. Gewoon teruggaan naar de winkel/Apple Store. Wel een vraag van mijn kant: gebruik je je MacBook Air vaak in 'clamshell mode' ?

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoSc
Nee. Dat doe ik niet. De coating bladert ook precies op het punt waar de macbook de meeste warmte genereert. Als het scherm open is, is de plek tegen de ventilatoren gericht zeg maar. Clamshell mode is het dus niet, want dan zou het probleem op een andere plek plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoSc
Daarbij nog een vraag. Ik heb de macbook aangeschaft via de apple online store. Is het dan ook mogelijk om langs de Apple store in Amsterdam te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-07 21:50
Ja hoor, ik heb mijn MBP ook online gekocht (ivm studentenkorting :P ) en ben altijd gewoon naar een Apple Premium Reseller teruggegaan, dit werd gewoon naar de Apple reparatiedienst gestuurd. Een Apple store is officieel van Apple, dus dat zou gewoon goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoSc
De klantenservice van apple was al gesloten (vernam ik), maar heb gewoon Amsterdam gebeld. Ik kan daar inderdaad terecht. Dus ik ga binnenkort gewoon langs bij Amsterdam. Moet dan wel een afspraak maken.
Bedankt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

MarcoSc schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 19:48:
Nee. Dat doe ik niet. De coating bladert ook precies op het punt waar de macbook de meeste warmte genereert. Als het scherm open is, is de plek tegen de ventilatoren gericht zeg maar. Clamshell mode is het dus niet, want dan zou het probleem op een andere plek plaatsvinden.
Ah :) Mijn vermoeden was inderdaad dat het warmte-gerelateerd was, dus vandaar mijn vraag over clamshell mode ;) Succes bij de Apple Store (al loopt dat waarschijnlijk wel los)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoSc
Kreeg via de telefoon al te horen dat het onder de garantie valt;) Geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

MarcoSc schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 20:52:
Kreeg via de telefoon al te horen dat het onder de garantie valt;) Geen probleem dus.
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-06 16:12

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Moet eerlijk zeggen dat ik zo'n probleem niet eerder heb gezien. Ben benieuwd wat Apple ermee doet.
Pagina: 1