Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
Ik ondervind al sinds ik deze telefoon heb best wel storende problemen met mijn ontvangst van mijn nexus.

Ik zit op T-Mobile, ik had dit abonnement afgesloten met een iphone4s waar ik overigens altijd 100% internet mee had en nooit dat het verbrak.

En dezelfde problemen komen voor bij deze roms:
AOKP alle versies
CM9
Officiële Jellybean en officiële ICS

En dit is wat ik ondervind:
3G veranderd steeds naar G en dan heb ik eigelijk geen verbinding want pagina's laden gaat amper of niet, en dat komt dan heel soms weer terug naar 3g, maar meestal verbreekt mijn internet dan gewoon en dan zie ik dat ik geen telefoon en mobiel data verbinding heb.

en soms tijdens het bellen verbreekt ie ook gewoon.

Zodra ik die telefoon restart zodra de problemen beginnen op te duiken. is het weer even opgelost, maar komt het snel weer terug.

het probleem is nogal raar, want zodra ik G internet krijg en de telefoon restart is het gewoon weer H of 3G en is het internet weer snel voor een tijdje. en ik heb altijd overal 100% ontvangst het is niet dat het komt dat ik 2g krijg door te slecht ontvangst.

en het ligt ook niet aan de locatie, want overal waar ik ben heb ik dit probleem

Met vriendelijk groet,
Skadrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:36
welke radio/basband versie staat erop en is dit de juiste versie voor je androisd versie (4.04 heeft een andere radio nodig dan 4.1.1).
En heeft je rom de juiste RIL files (soort driver files denk ik??? geen idee eigenljijk :P) bij je radio?
dit kan je checken met de app GetRIL

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
de Ril/baseband doesnt match. ik ga wel even opzoeken hoe ik de goede kan krijgen, bedankt!

-Edit-
ik heb nu de baseband erop geflashed die getRIL aanrade, en deze heb ik bij google vandaan. ik ga het morgen even bekijken of het internet nu wel gewoon goed blijft.

Thx

[ Voor 51% gewijzigd door Skadrow op 07-08-2012 01:53 ]