Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke VAIO ultrabook?

Pagina: 1
Acties:

• devikke
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-11 20:42
Ik had graag een ultrabook aangeschaft om intensief Office applicaties te draaien (vooral onderzoeksrapporten met veel foto materiaal) en om geregeld ook wat te werken in Photoshop, Illustrator en Sketchup maar ik weet niet wat hiervoor de beste keuze is:
SONY VAIO VPCZ21L9E
SONY VAIO SVT1311W1E

indien jullie zelf een beter voorstel hebben hoor ik het graag maar het moet wel erg draagbaar zijn (vandaar mijn keuze voor een ultrabook) en liefst met een schermdiameter van maximaal 15' (bij voorkeur wel eentje van 13 inch). Mijn budget ligt om en bij de 1100 euro.

Alvast bedankt! :)

Verwijderd

De 9E heeft in elk geval een CPU met hogere kloksnelheid en een hogere resolutie scherm. Zoek reviews over deze modellen om te lezen hoe ze presteren.

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:32:
De 9E heeft in elk geval een CPU met hogere kloksnelheid en een hogere resolutie scherm. Zoek reviews over deze modellen om te lezen hoe ze presteren.
Er zit wel wat meer verschil in..

Als je wilt gaan photoshoppen dan heeft de Vaio Z (Z21L9E) ook een veel betere scherm en resolutie.. Voornamelijk de accurate kleuren weergave van het display is vele malen krachtiger dan de Vaio T. Ook heeft de Vaio Z een veel lager gewicht en een betere accuduur... Is echt een no brainer, om voor de Vaio Z te kiezen. Het ding is naar mijn idee ver uit het beste portable laptop die nog te krijgen is onder de duizend euro...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Voor €999 is de T13 sowieso een miskoop. De T is een budget serie, en wat hij bij sony kost (€798) vind ik eigenlijk al te duur zelfs in vergelijking met hun eigen laptops uit de S serie.

De Z is inderdaad een over het algemeen erg goede keuze. Rond het prijspunt zijn niet direct alternatieven, wel de asus UX31A voor ~€1250.

Overigens is de Z helemaal geen ultrabook.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2012 19:53 ]

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 19:49:
Voor €999 is de T13 sowieso een miskoop. De T is een budget serie, en wat hij bij sony kost (€798) vind ik eigenlijk al te duur zelfs in vergelijking met hun eigen laptops uit de S serie.

De Z is inderdaad een over het algemeen erg goede keuze. Rond het prijspunt zijn niet direct alternatieven, wel de asus UX31A voor ~€1250.

Overigens is de Z helemaal geen ultrabook.
Well said, belachelijk prijs hebben ze in de retail voor de Vaio T... Tevens is de Vaio T alleen leuk als je de basic, basic type neemt: Oftewel met hybride ssd, en i3... voor zo een 650 euro. Meer dan dat zou ik al gelijk gaan voor de cheapo vaio Z (999 bij Correct).

Tevens, is de term "Ultrabook" niks meer dan een mooi klinkende marketingterm van Intel.

[ Voor 5% gewijzigd door Vinand op 04-08-2012 20:12 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10