Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:01
Ik ben afgelopen week ergens naar outlook.com overgestapt.
En toen paar dagen later syncronisatie uitgezet omdat ik paar dagen naar buitenland ging.

Maar nu als ik hem aanzet is de gebruikersnaam fout, en als ik dit aanpas naar outlook.com pakt die hem niet.
Hoe kan ik nu die email weer goed instellen met exchange?

• catscanner
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 16:38
Er zijn teveel onduidelijkheden om jouw vraag te beantwoorden:

- Wat voor toestel gebruik je(en welke softwareversie enz.)?
- Wat heb je al gedaan om het probleem op te lossen?

De makkelijkste oplossing is in de meeste gevallen je Exchange synchronisatie opnieuw instellen.

[ Voor 21% gewijzigd door catscanner op 07-08-2012 11:16 . Reden: mogelijk oplossing toegevoegd. ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 12:25

samo

yo/wassup

Ik vermoed dat het gaat om een android telefoon, dus verhuis je even naar Android Smartphones.
Ik hoop wel dat je snel meer informatie kan geven, zoals hierboven wordt gevraagd. Anders gok ik dat dit topic het daar ook niet lang vasthoudt.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Upbeat schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:06:
Ik heb de oplossing op XDA gevonden. Ik had voor de zekerheid mijn Hotmail-account verwijderd en weer ingevoerd en toen kwam er ook geen mail meer binnen; hij gaf simpel aan dat er geen mail was!

Nu moet je dus je account verwijderen en opnieuw handmatig de instellingen invoeren:

Als server voer je het volgende in: log op je pc in op Hotmail en kijk wat in het adres staat voor de cijfers; bij mij was dat "snt". Er zou zoiets moeten staan: https://snt***.mail.live.com.
Op je toestel voer je in dit geval bij server in snt-m.hotmail.com

Bij domein niks invullen, als gebruikersnaam je volledig emailadres
sanzut schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:28:
Ah. Bedankt! Sinds de overgang op outlook.com werkte het bij mij ook ineens niet meer.
Dankzij deze tip weer als een zonnetje!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit