Hey,
Ik heb voor mijn werk (zelfstandig) een nieuwe laptop nodig. Heb al wat rond gekeken bij de bekendere merken maar ben er nog niet uit. Er zijn een aantal eisen waaraan de laptop moet voldoen:
Als er trouwens mensen zijn die mijn opmerkingen over de laptops in mijn lijstje kunnen weerleggen, be my guest, zoveel te beter
Ik heb voor mijn werk (zelfstandig) een nieuwe laptop nodig. Heb al wat rond gekeken bij de bekendere merken maar ben er nog niet uit. Er zijn een aantal eisen waaraan de laptop moet voldoen:
- Maximum 15.6"
- Minimum 1920x1080 met uitstekende kleurweergave (webdevelopment, foto's bewerken, ..) (liefst IPS, of het moet een scherm zoals in de Sony VAIO Z zijn)
- Minimum 16GB RAM (draai enkele VM's)
- SSD van minimum 128GB, liefst 256GB
- Mogelijkheid tot mobiel internet (dus SIM-kaartje)
- Blu-ray (writer)
- Laag gewicht
- Mogelijkheid tot dock
- Smartcard-reader
- Sony VAIO S15: uitstekend te configureren, maar IPS-paneel is niet super (vooral het rood)
- Sony VAIO Z: compact en schitterend scherm maar RAM is beperkt
- Lenovo W530: indien configureerbaar uitstekend samen te stellen, maar in België en Nederland niet mogelijk. Scherm is geen IPS maar lijkt me wel goed te zijn?
Als er trouwens mensen zijn die mijn opmerkingen over de laptops in mijn lijstje kunnen weerleggen, be my guest, zoveel te beter