Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netbook (lange autonomie, max € 600)

Pagina: 1
Acties:

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 09:50
Hallo

Ik ben op zoek naar een netbookje.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
  • office (Word, PPT)
  • muziek luisteren,
  • 720p films kijken
Wat mag je laptop gaan kosten?
Als uiterste maximum € 600. Liefst rond de € 500

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, dagelijks. Ik wil hem ook graag op de trein gebruiken

Heb je nog bepaalde voorkeuren?
  • Geen merkvoorkeur, wil gewoon het beste prijs/kwaliteit
  • Ten minste 11 inch, maximaal 14 inch (liefst 13 inch)
  • Windows incl.
  • Azerty
  • Te verkrijgen in België of mogelijk om te verzenden naar België
Wat ik al op het oog had:
Asus 1225B
HP DM1z

Maar ik wilde toch graag hier even een mening vragen.

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:56
Ik heb gisteren voor m'n zus een HP DM1-4210sd gekocht en dat is echt een leuk apparaat. Ziet er goed uit, licht, stevig en voor de dingen waar jij hem wil gebruiken is hij snel zat.

Wat volgens mij niet eens op de HP site staat: er zit ook een USB 3.0 poort op. Ik weet alleen niet hoe de E-1200 processor zich tot de E-450 verhoudt (iemand?), maar zoals gezegd vond ik hem snel aanvoelen (na het verwijderen van alle bloatware..).

Ik heb hem voor 399,- euro bij Dixons gekocht (inc. 3 jaar garantie). Als je er voor 100,- nog een SSD inschroeft heb je denk ik helemaal een mooi laptopje voor onderweg!

• BramVroy
Hé, bedankt voor je reply!

Ik wilde er ook graag zelf een SSD inschroeven, maar vervalt je garantie dan niet? Kan me niet inbeelden dat je garantie dat dekt! En net zoals jij zal ik ook onmiddellijk alle bloatware verwijderen ... Misschien zelfs onmiddellijk een volledige verse installatie.

Nogmaals bedankt!

Verwijderd

ik denk dat je met deze i5 + 6gb ram net wat meer power hebt pricewatch: Samsung 300V3A-S04NL

en als je dan toch voor een asus gaat dan kun je beter deze nemen pricewatch: Asus U32U-RX014

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2012 16:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:19:
ik denk dat je met deze i5 + 6gb ram net wat meer power hebt pricewatch: Samsung 300V3A-S04NL
slecht leverbaar. En de V131 is net iets beter rond dezelfde prijs.
en als je dan toch voor een asus gaat dan kun je beter deze nemen pricewatch: Asus U32U-RX014
€500 voor een E-serie processor? :P
BramVroy schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:12:
Hé, bedankt voor je reply!

Ik wilde er ook graag zelf een SSD inschroeven, maar vervalt je garantie dan niet? Kan me niet inbeelden dat je garantie dat dekt!
De garantie vervalt niet.

• BramVroy
http://campusshop.be/prod...4gb_500gb_w7/details.aspx

Is deze de moeite voor zijn prijs? Hij lijkt me redelijk duur voor wat het is?

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:33:
[...]
slecht leverbaar. En de V131 is net iets beter rond dezelfde prijs.

[...]

€500 voor een E-serie processor? :P

[...]

De garantie vervalt niet.
De garantie vervalt alleen niet mits je wel de originele hdd bewaard. Deze moet je namelijk wel weer erin proppen als je de laptop wilt gaan laten opsturen voor een soort van garantieprobleem.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Verschilt per merk. Ik heb de blu-ray drive in mn dell vervangen door een hdd caddy en de blu-ray drive vervolgens op V&A gegooid. Daar deed de monteur niet moeilijk over.

Maar then again als ik hem ooit moet opsturen, bijvoorbeeld omdat dell hem wil omruilen omdat hij te vaak stuk gaat, heb ik wel een probleem.
Pagina: 1