'geluidloze' Optical switches

Pagina: 1
Acties:

• LennyC7
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-01 19:48
Hey,

Heb ruim een jaar lang een doodgewone Optical Switch van toslink gebruikt om handig te schakelen tussen het geluid van mijn Xbox360 en pc. Weekje geleden beetje kabels zitten herleggen met als gevolg dat ik geen geluid meer ontvang via die switch, enkel als ik de optische van men headset kabel rechtstreeks in pc/xbox steek.

Dacht dat er misschien een defect was aan de switch, nieuwe gaan kopen, zelfde resultaat = geen geluid. iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Of een relatief goedkope oplossing kent? heb geen zin om telkens als ik van apparaat wil wisselen onder mijn bureau te kruipen voor de kabel te switchen van apparaat...

Dank bij voorbaat.

• KOICE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-01 08:45
Misschien een van de kabels beschadigd tijdens verleggen, probeer ze eens te wisselen met een kabel waarvan je zeker weet dat deze werkt.

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 10:48
Is de kabel tussen de switch en de receiver niet gewoon kapot?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• LennyC7
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-01 19:48
Alle kabels werken :) Heb ze één per één getest.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
stroom voorziening van de switch aangesloten (mits van toepassing)
Misschien een input kabel op de output aangesloten zodat er eigenlijk niks aan komt op plaats van bestemming. (kun je testen door te kijken of er wel licht uit komt maar let op dat je dat niet recht in je ogen doet.)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal