Nadat mijn 1st batch HTC Desire Z, kuren begon te krijgen met de microfoon is vorige week het scherm en touch gedeelte ermee gestopt. Scherm laat alleen nog maar vertekend opstart beeld zien. Echter op de achtergrond draait het systeem nog.
Nu weet ik dat dit waarschijnlijk aan de flatcable ligt. Uiteraard vanaf dag 1 al bekend dat dit het zwakke punt van de telefoon is. Echter had ik geen zin meer om de tel te laten repareren. Ik vond het na bijna 2 jaar tijd voor iets nieuws.
Ik heb dus een HTC Sensation XE besteld en die verwacht ik elk moment binnen. Het enige probleem is, dat ik op geen enkele manier bij mijn contacten kom.
Wie heeft er een idee hoe ik mijn contacten kan redden?
Het volgende heb ik reeds geprobeerd.
Google account: Niet gesynct.
Aansluiten aan PC: Wel het windows geluid, maar geen diskdrive, dit moet je aktiveren op de telefoon.
Sim kaart overzetten: Geen nummers.
Als de nieuwe telefoon er is zal ik de geheugenkaart eens overzetten, misschien dat dat helpt. Maar dan nog weet ik niet wat ik moet doen.
Alle tips aangaande dit probleem zijn bijzonder welkom!
Greets.
Nu weet ik dat dit waarschijnlijk aan de flatcable ligt. Uiteraard vanaf dag 1 al bekend dat dit het zwakke punt van de telefoon is. Echter had ik geen zin meer om de tel te laten repareren. Ik vond het na bijna 2 jaar tijd voor iets nieuws.
Ik heb dus een HTC Sensation XE besteld en die verwacht ik elk moment binnen. Het enige probleem is, dat ik op geen enkele manier bij mijn contacten kom.
Wie heeft er een idee hoe ik mijn contacten kan redden?
Het volgende heb ik reeds geprobeerd.
Google account: Niet gesynct.
Aansluiten aan PC: Wel het windows geluid, maar geen diskdrive, dit moet je aktiveren op de telefoon.
Sim kaart overzetten: Geen nummers.
Als de nieuwe telefoon er is zal ik de geheugenkaart eens overzetten, misschien dat dat helpt. Maar dan nog weet ik niet wat ik moet doen.
Alle tips aangaande dit probleem zijn bijzonder welkom!
Greets.