Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:57
Hallo,

Het is weer bijna tijd om een nieuw toestel uit te zoeken.
Ik heb nu een vodafone abonnement van 27,50 p maand met 200 min/sms en onbeperkt internet.
Dit is echter een actie dus de kosten zullen straks 34,50 euro worden.

Ik bel en sms erg weinig dus een 90 min/sms abo is voor mij prima te doen.
Ik ben bang dat ik sommige maanden niet genoeg aan 200 MB heb dus dat wordt 500 MB.
Een nieuwe abonnement bij Vodafone komt dan op 37,50 p/m met het eerste jaar 18,75(200MB-> resp. 32,50 en 16,25)

Nu is er een groot verschilt tussen verlenging en een nieuw abonnement. Vroeger heb ik wel eens mijn abonnement om laten zetten naar prepaid om vervolgens 1 dag later een nieuw abonnement af te sluiten. Zodoende ontvang je toch de 'nieuwe-klant-voordeel'.
Om maar een voorbeeld te noemen van een webshop(studentmobiel) betaal ik voor een One-S met verlengen 95 euro bij en bij een nieuwe abo € 0,-.

Hebben jullie nog ervaring met deze manier van extra voordeel verkrijgen of is er een makkelijkere manier om dit voor elkaar te krijgen? Ik hoor vrij negatieve verhalen over het bereik bij T-mobile en alle KPN-constructies hebben toestel-lease waar ik ook niet voor warm loop.

Graag hoor ik jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:54

migros

Nooit meer een Samsung

Gewoon prepaid maken en dan weer als nieuwe klant aanmelden. Er is helaas geen andere optie. Nieuwe klanten krijgen nog steeds meer korting dan bestaande kalnten.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:31
Moet je dan eigenlijk ook van provider wisselen of kun je bij je eigen provider switchen tussen pre-paid en abo om dat voordeel te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
3 jaar geleden gelde het ook bij eigen provider. Scheelt ook een bende gezeur met nummerbehoud etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 20:53
Toen ik mijn abo wilde verlengen liep ik tegen hetzelfde 'probleem' aan, de winkel had toen gebeld met Vodafone en uiteindelijk kreeg ik mijn nieuwe telefoon mee voor dezelfde prijs als die bij een nieuwe aansluiting zou moeten kosten (was 4 maanden geleden bij de belcompany).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 13:35
Ik dacht dat ze dat verlengen en nieuwe klanten een tijd geleden al hadden gelijkgetrokken bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Dat gelijktrekken is dan nog niet gebeurt. In de pricewatch is er nog een aanzienlijk verschil in verlengen of een nieuw abonnement. In het 'mijn aanbieding' gedeelte van de vodafone website zijn de prijzen die je bijbetaald ook aanzienlijk hoger dan wanneer je een nieuw abonnement via vodafone afsluit.

Misschien binnenkort maar eens met Vodafone bellen of langs de belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Ik zie zojuist dat het welgeteld 3 euro verschil maakt. Dan hebben ze dat deze week doorgevoerd:
http://www.pdashop.nl/pro...emplate=ServicePlanGroups
klik maar eens van verlengen naar nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249060

Hoe werk het omzetten naar prepaid voor één dag? Ik zag namelijk een goede deal voor de HTC One S bij T-mobile maar bij verlengen moet je ineens 50 euro meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 249060 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:36:
Hoe werk het omzetten naar prepaid voor één dag? Ik zag namelijk een goede deal voor de HTC One S bij T-mobile maar bij verlengen moet je ineens 50 euro meer betalen.
Dat is in principe ook niet zo gek, je hebt immers toen je als nieuwe klant kwam al een korting gehad. Is bij de internetaanbieders ook. Er zijn altijd aanbiedingen voor nieuwe klanten en de bestaande klanten kunnen het volledige bedrag overmaken.

Bel T-mobile overigens gewoon op. Ik kreeg bij de vijfde verlenging van mijn abo een extra korting toen ik belde.

[ Voor 9% gewijzigd door Aghanim op 06-08-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249060

Aghanim schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:41:
[...]

Dat is in principe ook niet zo gek, je hebt immers toen je als nieuwe klant kwam al een korting gehad. Is bij de internetaanbieders ook. Er zijn altijd aanbiedingen voor nieuwe klanten en de bestaande klanten kunnen het volledige bedrag overmaken.

Bel T-mobile overigens gewoon op. Ik kreeg bij de vijfde verlenging van mijn abo een extra korting toen ik belde.
Het is een aanbieding via studentenmobiel, dus dan heeft het geen nut om daar T-Mobile voor te bellen.
SmartPlus 230 voor 24,95 (24mnd) en maar 30 voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Anoniem: 249060 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:36:
Gewoon bellen naar de helpdesk dat je je abonnement graag wil omzetten naar prepaid. Ze vragen uiteraard wel waarom je dat graag wil. Die reden maakt verder niet zo heel veel uit. Een dag later kan je zo de winkel binnenlopen en zeggen dat je graag een nieuw abonnement wil.

Deze tip heb ik destijds van een helpdeskmedewerker van Vodafone gekregen.

Inmiddels de HTC one X besteld via PDAshop (verschil tussen verlengen en nieuw abo maar liefst 3 euro)

[ Voor 7% gewijzigd door StecaGrid op 07-08-2012 08:19 ]

Pagina: 1