Hallo,
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn tv, een samsung LE32b530P7W. Deze vind het leuk om bij alle HDMI poorten een blauwe waas te laten zien (zie foto hier onder). Toen ik dit ontdekte ben ik ook alle andere aansluitingen gaan testen, bij de pc aansluiting kreeg ik een gele waas over het beeld en bij scart weer een blauwe waas maar minder aanwezig. Verder schakelt de humax 5100c het beeld over de HDMI na 10 seconden uit omdat mijn tv geen HDCP zou ondersteunen.
Wat heb ik allemaal al gedaan?
andere kabels geprobeerd (HDMI en vga kabels)
andere hdmi apparaten geprobeerd
alle poorten van de tv geprobeerd
stroom er een nacht al laten
firmware gereset
firmware naar de laatste versie geupdate
de allereerste versie van de firmware er weer op gezet
Foto
[afbeelding]
ben je iets op geschoten met wat je allemaal hebt geprobeerd?
Nee, niet echt. het enigste wat ik te weten ben gekomen is het gedeelte van het niet ondersteunen van HDCP
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn tv, een samsung LE32b530P7W. Deze vind het leuk om bij alle HDMI poorten een blauwe waas te laten zien (zie foto hier onder). Toen ik dit ontdekte ben ik ook alle andere aansluitingen gaan testen, bij de pc aansluiting kreeg ik een gele waas over het beeld en bij scart weer een blauwe waas maar minder aanwezig. Verder schakelt de humax 5100c het beeld over de HDMI na 10 seconden uit omdat mijn tv geen HDCP zou ondersteunen.
Wat heb ik allemaal al gedaan?
andere kabels geprobeerd (HDMI en vga kabels)
andere hdmi apparaten geprobeerd
alle poorten van de tv geprobeerd
stroom er een nacht al laten
firmware gereset
firmware naar de laatste versie geupdate
de allereerste versie van de firmware er weer op gezet
Foto
[afbeelding]
ben je iets op geschoten met wat je allemaal hebt geprobeerd?
Nee, niet echt. het enigste wat ik te weten ben gekomen is het gedeelte van het niet ondersteunen van HDCP