Valse Feedback gegeven door TehM1ZZL3

Pagina: 1
Acties:
  • 831 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02-2021
beste tweakers * admins *

ik heb op een advertentie geboden:

V&A aangeboden: Logitech G15 Gaming Keyboard

ik heb ook de veiling gewonnen, echter staat er duidelijk in de ad, dat het product naar diegene gaat die het hoogste heeft geboden, niets is minder waar, ik krijg een dag of twee later * nadat de veiling is gesloten * een DM dat hij het toetsenbord al aan een andere tweaker heeft verkocht voor minder dan de eindprijs van de veiling, waarop ik reageer, met de vraag waarom hij dan in zijn advertentie zet dat de hoogste bieder het mag kopen.

vervolgens na mijn beleving heb ik een reactie geplaatst omtrent de veiling, en dat ik de winnaar was, de feedback die ik heb gegeven was negatief, deze tweaker heeft vervolgens een leugenachtige tegenreactie geplaatst, waardoor ik met mij 13 goede beoordelingen 1 negatieve beoordeling heb, die niets heeft te maken met een product wat ik aanbied of een evt transactie, bij de andere tweaker is er iets misgegaan niet bij mij.

als ik het goed begrijp mag ik wel een beoordeling plaatsen naar aanleiding van een veiling die ik heb gewonnen waar maar geen gehoor aan gegeven word, maar mag de andere tweaker niet bij mij neerzetten, ik citeer: Vanwege privé omstandigheden niet tijdig de veiling hebben kunnen beëindigen nadat deze al verkocht was. Heeft blijkbaar geen zin om te wachten om tekst en uitleg te krijgen. Onbetrouwbare Tweaker naar mijn mening die producten afdwingt en het beoordelingssysteem misbruikt om andere leden zwart te maken.

ik vraag dan ook om de reactie die bij mijn beoordelingen is geplaatst te verwijderen, en deze tweaker eens duidelijk de regels uit te leggen die heir op tweakers.net gelden, kan de tweaker zich hier niet aan houden, dan wellicht is er de mogelijkheid hem te verwijderen.

mvg tom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
even ter info, de reacties, en moeite die ik genomen heb om een reactie te krijgen.

Berichten in discussie "V&A reactie van tomtom1234: Logitech G15 Gaming Keyboard":

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 00:37
tomtom1234

myReact
gallery

Beste TehM1ZZL3,

Onderstaand bericht is een reactie op 'Logitech G15 Gaming Keyboard' (http://tweakers.net/aanbo...-g15-gaming-keyboard.html).

----------

beste julian, ik heb de veiling gewonnen, ik ga er dan ook van uit dat je me contacteerd..

mvg tom.

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 18:15
TehM1ZZL3

myReact
gallery
Direct Message

Beste Tom,

Ik heb hem al verkocht aan een andere Tweakers die mij een goed aanbod deed. Je hebt helemaal gelijk dus excuus dat ik je gister geen bericht heb gestuurd, maar ik had het erg druk gehad de afgelopen dagen.

Mvg,
Julian

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 20:09
tomtom1234

myReact
gallery

beste julian, je hebt aangegeven in je ad, dat hij naar de hoogste bieder zou gaan, helaas hecht je geen waarde aan de door tweakers gevoerde regels, ik moet je dan ook helaas slecht beoordelen. tenzij je nog een ander toetsenbord hebt liggen voor de verkoop.

mvg thomas

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 20:11
tomtom1234

myReact
gallery

ik quote overigens even wat je hebt vermeld: Vanaf €15 kan er geboden worden. Ik laat de veilingmodus een weekje lopen, en degene die het meeste bied mag dan het toetsenbord ophalen in Apeldoorn. Als ik het genoeg vind kan ik overigens ook besluiten om de veiling al eerder te beëindigen.

je zegt nergens dat je hem ook via andere kanalen aanbied dan de veiling, behalve dat je als het bod van de veiling hoog genoeg is je deze eerder kan beindigen. ik zou voortaan eerlijker zijn in je advertentie, en overigens ook vermelden dat je het keybord hebt overgenomen van een andere tweaker.

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 20:49
TehM1ZZL3

myReact
gallery
Direct Message

Beste Tom,

Ik heb hem wel op Marktplaats gezet, maar de biedingen waren niet serieus vond ik en in dat opzicht is Tweakers een veel veiligere plek voor de verkoop. Ik had verwacht dat ik rond de 20 euro zou krijgen voor het toetsenbord. Ik heb hem trouwens niet overgenomen, dus weet niet waar je op baseert?

Het bod van een Tweaker vond ik genoeg, en er waren een dag geen biedingen gedaan in de tussentijd, dus verkocht ik het toetsenbord aan hem voor 25 euro. Ik had de veiling nog niet gesloten, dat klopt, en had hem natuurlijk in financieel aspect beter aan jou kunnen verkopen, maar ik had het gister hartstikke druk dus dat kan je me niet kwalijk nemen. Verder was ik met deze persoon al dusdanig ver in de afhandeling dat het niet fair zou zijn om onze afspraken nu te cancelen.

Ik heb nog wel een Roccat Kone muis liggen, een toetsenbord helaas niet. Ik zou het trouwens erg jammer vinden als je een negatieve beoordeling plaatst, want aangezien ik je een lange en detailleerde reactie terug stuur hoop ik dat je daarmee voldoende begrip hebt voor de situatie.

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 20:54
TehM1ZZL3

myReact
gallery
Direct Message

Jammer dat je ongeduldig bent en mijn kant van het verhaal niet hebt willen afwachten. Vanwege de subjectieve aard van je beoordeling ben jij in dit geval juist de meest onbetrouwbare Tweaker tussen ons beide.

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 21:02
TehM1ZZL3

myReact
gallery
Direct Message

Sta open voor eventuele wijziging in mijn beoordeling naar jou toe voor bijv. de muis of een eerlijke en dus objectieve beoordeling. 5 sterren is dus op zijn plaats, tenzij je (in algemene vorm) dus ook kan laten verwijderen door mods van Tweakers.

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 21:50
tomtom1234

myReact
gallery

ik vind het wel erg triest dat je geeneens de regels van tweakers VA beoordelingen kent, ik heb geboden op jou advertentie, als ik om welke reden dan ook niet blij ben met de eventuele transactie ( even ter zijde dat jij nog niets met mij te maken hebt gehad, * want je hebt wel een tegen beoordeling geplaatst* kan ik daar feedback op geven, die feedback is bedoeld om de evt koop te beoordelen, jij hebt nog nooit iets van mij gekocht of proberen te kopen dus de beoordeling is ongegrond, ik ga een topic aanmaken met daarbij de vraag of ze je een officiele waarschuwing willen geven voor het feit dat je een beoordeling schrijft die niet met een aankoop te maken heeft, en ik zal ze vragen om de beoordeling die je bij mij geplaatst hebt, * nou ja beoordeling, ik zou zeggen wraakactie * te verwijderen.

ik zal even duidelijk maken dat ik dit niet wens, * zie mijn beoordelingen ik 13 stuks, jij 2.

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 22:00
tomtom1234

myReact
gallery

Valse Feedback gegeven door TehM1ZZL3

mvg tom

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 22:12
TehM1ZZL3

myReact
gallery
Direct Message

Je had me geen eens een beoordeling moeten geven. Je luistert niet naar de uitleg die ik je geef, je bent 27 jaar en ik had verwacht dat je toch een stuk volwassener denkt en redeneert dan een gemiddeld iemand van mijn leeftijd. Je bent ongeduldig en plaatst lukraak gewoon een beoordeling omdat ik de regels niet volg, en dat klopt, dat geef ik toe en ik zeg dat het me spijt en desondanks ga je me toch zwart maken.

Je kan dreigen wat je wilt, maar aangezien medewekers ook inzage hebben tot Direct Messages verwijs ik ze door als ze verhaal komen halen naar deze gesprekken.

Het is toch waanzin dat we dit niet uit kunnen praten, ik maak er verder ook geen woorden aan vuil want ik heb wel betere dingen te doen.En die 'wraakactie' in jou ogen heb ik gedaan omdat er geen mogelijkheid is om een beoordeling te verwijderen nadat deze geplaatst is.

En een vergelijking maken tussen beoordelingen maak je geen enkele indruk op mij. Want wat elektronica verkopen op een site zegt nog niks over je hoe je met elkaar omgaat en vooral dat je naar elkaar LUISTERT voordat je domme dingen doet.

Verzonden op vrijdag 03 augustus 2012 22:13
tomtom1234

myReact
gallery

we zullen zien, ik post gelijk even alle verzonden berichten van jou en mij als je denkt daar mee weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
de tweaker word ook nog een persoonlijk, en vind mijn 27 jaar een onderbouwende reden voor mijn reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehM1ZZL3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 23:34
-

[ Voor 104% gewijzigd door TehM1ZZL3 op 06-08-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
beste admins, ik vraag jullie wel degelijk mijn beoordeling bij hem te laten staan dit om andere tweakers voor zijn veiling praktijken te behoeden.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
word hier nog iets mee gedaan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 22:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

* knip *

[ Voor 95% gewijzigd door Microkid op 06-08-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

tomtom1234 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 21:47:
word hier nog iets mee gedaan of niet?
Ik zie nog geen wederzijds akkoord over de te nemen stappen inzake de reviews. Dus nee, er wordt nog niets mee gedaan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
waarom zou er een wederzijds akkoord moeten zijn? het is toch een conflict geen vriendschappelijke wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
er is bij mij ten onrechte een review geplaatst, of ben jij het daar niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
beste admin, de feedback van beide mag worden verwijderd, zijn wij overeengekomen.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehM1ZZL3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 23:34
Akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Done.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.