Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoop Advies gevraagd TV / PC Scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat even rond te kijken voor een nieuw beeldscherm voor mijn pc en bedacht me dat het ook wel handig zou zijn als het gelijk een tv was voor als ik misschien een eigen huis krijg en aangezien ik nu nogal een klein kastje heb.

duidelijk was:
32''
Led
1920x1080
100Hz
16:9
HDMI aansluiting
Coaxiale aansluiting? zie het ze overal zo noemen maar nergens een tv met deze mogelijke aansluiting
Max €350,-

Gevonden:
pricewatch: Philips 32PFL3017H
pricewatch: Philips 32PFL3517H
pricewatch: LG 32LS5600

Mijn vraag was echter: Wat zijn de verschillen en welke zou ik kopen.

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 10:05
Je moet er wel op letten dat niet elke TV kan doubleren als PC-monitor. Vaak gaat het goed, maar sommige hebben daar een beperkt kleurengamma voor of hebben undefeatable 'image enhancements' waardoor de tekst onleesbaar wordt.

Wat bedoel je met een coaxiale aansluiting? Elke TV heeft sowieso een coaxiale ingang voor analoog en digitaal TV-signaal.

En alle niet-optische en niet-hdmi-kabels die in en uit de TV lopen zijn ook coaxiaal :p.

[ Voor 32% gewijzigd door HarmoniousVibe op 04-08-2012 01:05 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Verwijderd

Topicstarter
Oke, en met welke van deze 3 moet ik dat probleem niet krijgen? Ik sluit het scherm aan met een hdmi kabel.

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 10:05
Geen idee. Check de reviews op undefeatable edge enhancements enzo. Dat is naar voor de beeldkwaliteit, maar desastereus voor tekstweergave.

Het kan helpen als je de TV voor die ingang in "game mode" zet. Sowieso moet je 100Hz uitschakelen.

In de 32" range kun je ook gewoon een monitor kopen en de TV via een externe decoder laten lopen. Dan heb je alleen digitale TV, maar who cares.

Het grootste nadeel is dat monitoren geen 24p-support bieden voor zover ik weet.

[ Voor 33% gewijzigd door HarmoniousVibe op 04-08-2012 11:26 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Verwijderd

Topicstarter
ben voor de Philips 32PFL3017H gegaan. Aangezien ik geen internet toegang nodig heb op de tv zelf.