Ik wou vandaag gebruik maken van mijn infraroodafstandsbediening (de witte versie) maar.. er gebeurde niets. Natuurlijk denk je dat de batterij (na 5 jaar eindelijk) op is maar helaas, ook met een nieuwe batterij wou de remote niet werken.
Na de afstandsbediening uit elkaar te hebben gehaald en vervolgens tot het idee te komen om het lichtje te filmen (infrarood is zichtbaar op video) blijkt dat de afstandsbediening gewoon werkt..
Op mijn Macbook staat er bij Systeemoverzicht - Hardware - USB nog steeds een IR-sensor maar wilt dat ook zeggen dat hij nog werkt?
Een reboot heeft iig niet geholpen, ook bij Systeemvoorkeuren - Beveiliging - Geavanceerd staat het vinkje uit bij 'Schakel infraroodontvanger voor afstandsbediening uit'.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb geen andere Macs om deze remote te testen.
Macbook Pro begin 2011
OSX Mountain Lion
Na de afstandsbediening uit elkaar te hebben gehaald en vervolgens tot het idee te komen om het lichtje te filmen (infrarood is zichtbaar op video) blijkt dat de afstandsbediening gewoon werkt..
Op mijn Macbook staat er bij Systeemoverzicht - Hardware - USB nog steeds een IR-sensor maar wilt dat ook zeggen dat hij nog werkt?
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb geen andere Macs om deze remote te testen.
Macbook Pro begin 2011
OSX Mountain Lion