Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook2007] Out of office uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 19:00
Hallo,

Jullie hebben het ongetwijfeld ook wel eens ervaren; je stuurt een e-mail naar X en je krijgt een out of office van Y. (dus iemand anders) Waar kan je dit uitschakelen in Office Outlook 2007?

Iemand een Idee?

Gr.
Ben

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat uitschakelen?

Dat je het ontvangt of dat jezelf Out of Office bent?

Het eerste kan niet en het tweede zit onder F1-knop.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:05

Perkouw

Moderator General Chat
Niet lullig bedoeld maar als je googled op ''block out of office replies'' vind je genoeg om dit op te lossen hoor.

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 19:00
Ja hoe kan je dat uitschakelen>? iedereen kan zowat out of office voor je zelf utischakelen maar in dit geval stuur IK een mail naar iemand binnen het bedrijf, (intern) en krijg ik een afwezigheidsmelding (out of office ) van een andere medewerker (ook intern) die eingelijk niks te maken heeft met ons mail wisseling.

Ik heb gezocht op google en op dit forum maar kom niks concreet tegen. Dus helaas nog geen oplossing, iemand anders?

Gr.
Ben

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:05

Perkouw

Moderator General Chat
Anonymous_ schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:34:
Ja hoe kan je dat uitschakelen>? iedereen kan zowat out of office voor je zelf utischakelen maar in dit geval stuur IK een mail naar iemand binnen het bedrijf, (intern) en krijg ik een afwezigheidsmelding (out of office ) van een andere medewerker (ook intern) die eingelijk niks te maken heeft met ons mail wisseling.

Ik heb gezocht op google en op dit forum maar kom niks concreet tegen. Dus helaas nog geen oplossing, iemand anders?

Gr.
Ben
Dus als ik het goed begrijp stuur jij een mail naar X maar ontvang je een out-of-office mail van Y ?
Eigenlijk doet het er niet zoveel toe, tegen deze berichten kan je niets doen behalve dan wat aangegeven staat bij de ''google links''. Kortom een filter aanmaken o.i.d. welke deze berichten eruit filtert.

Wat betreft het krijgen van een out-of-office mail van Y zou ik dit bij X navragen en/of je systeembeheerder. Kennelijk ontvangen meer mensen de mail die jij stuurt.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58

Desktop | Server | Laptop

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:40

Reptile209

- gers -

(jarig!)
Waarschijnlijk is Y een delegate of andere gemachtigde op de mailbox van X, of er worden mails geforward, waardoor Y's mailbox you een OOO-reply stuurt. Vraag anders eens aan X en Y of het de bedoeling is dat dit zo opgezet is, misschien hebben ze het zelf niet eens in de gaten.

Samenvattend: het 'probleem' zit aan de ontvangende kant van jouw email, en daar kan jij zelf dus niks aan doen.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

bericht word automatisch doorgestuurd en Y heeft zijn OOO aanstaan?
Pagina: 1