Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik heb laatst water(met bloemen poeder) laten vallen over mijn hp elitebook 8460p. Hiervoor is hij opgestuurt naar hp en ik krijg hem een deze dagen terug. Echter zeggen ze dat alleen het moederbord vervangen wordt, maar ik heb ook waterschade gezien op de bluetooth/inbelmodem.

Bluetooth heb ik straks zo getest met mijn moeders nokia, maar hoe ga ik de inbelmodem testen.
Ik heb hem zelf nooit nodig maar het gaat om het principe dat hij moet werken.

Nu heb ik een aantal gratis inbelnummers gevonden, maar ik begrijp niet goed of je nou persee een kpn lijn nodig hebt, of dat het ook via onze ziggo voip lijn kan. Of is er een andere manier om een diagnose te stellen voor de inbelmodem?

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Waterschade en waterschade zijn verschillende dingen. Er kan prima opgedroogde waterdruppels zichtbaar zijn op een stukje printplaat zoals modem/bluetooth in je laptop zonder dat daar problemen van komen. Het hoeft helemaal niet defect te zijn geraakt die onderdelen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Dat is waar maar zou het toch graag checken. Maar zover ik weet kan je niet inbellen via. b.v ziggo of upc?

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Je kan idd niet inbellen over een UPC/Ziggo lijntje. Als je echt wil checken of hij nog werkt moet je hem even aan een analoog/isdn lijntje hangen. Dan kan je de 'gratis' inbelnummers testen.

Aangezien je aangeeft dat je een Ziggo lijntje hebt liggen; heb je het überhaupt al geprobeerd?