Omdat ik in mijn htpc build geen ruimte heb voor een resevoir nog voor een t-line (ook omdat een t line onbetrouwbaar goedkoop plastic is) dacht ik eraan om een bleed valve te gebruiken om de loop te vullen.
Deze kan je gewoon met een schroef dop dichtmaken zodra hij vol zit.
Ik had zelf deze in gedachte.
Ook vroeg ik me af of iemand een extreem kleine pomp weet hoeft niet veel te verplaatsen aangezien er totaal maar 30cm lijding/buis in de loop gebruikt gaat worden.
Enige wat ik kon vinden waren low profile pompjes van Koolance laing en DDen.
Wel vond ik van een japans bedrijf een heel klein pompje teminst dat dacht ik maar bleek dat er een hele rotor onder hing.
Pompje was 1,8 cm hoog en 3.6 cm breed maar toen ik in de datasheet ging kijken zag ik dat er een rotor van 7 centimeter aan vast zat.
Deze kan je gewoon met een schroef dop dichtmaken zodra hij vol zit.
Ik had zelf deze in gedachte.
Ook vroeg ik me af of iemand een extreem kleine pomp weet hoeft niet veel te verplaatsen aangezien er totaal maar 30cm lijding/buis in de loop gebruikt gaat worden.
Enige wat ik kon vinden waren low profile pompjes van Koolance laing en DDen.
Wel vond ik van een japans bedrijf een heel klein pompje teminst dat dacht ik maar bleek dat er een hele rotor onder hing.
Pompje was 1,8 cm hoog en 3.6 cm breed maar toen ik in de datasheet ging kijken zag ik dat er een rotor van 7 centimeter aan vast zat.