Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Programmeur gezocht voor controle website india!

Pagina: 1
Acties:
  • 583 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Programmeurs
(niet zker of dit in het juiste topic is , mocht dit niet zijn @admin sorry zou u dit dan willen verplaatsen naar het juiste topic).

Wij hebben een website laten bouwen in India (voornamelijk Php, Mysql maar ook Ajax) daarnaast ook Mobiele apps welke gebouwd zijn met Phonegap.com (voor Iphone, Ipad, Android & Blackberry).

Volgende week worden deze zaken op onze server geïnstalleerd en wij zijn opzoek naar iemand die van deze zaken verstand heeft.

We willen dus weten of we alle originele bestanden hebben. Zodat als een programmeur in Nederland verder zou werken hij dit ook kan. (Framework(s), Libery(s), source codes etc etc).

Iemand gezocht met verstand van zaken en die dit dus kan controleren voor ons.

In afwachting van de reacties :)

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hoe gaat declaratie? In uren of vast budget?

Wat verwachten jullie van degene die je inhuurt?

Overigens; wat verwacht je van de website? Bedrijf waar ik nu gedetacheerd ben heeft ook oplossingen in India laten maken, hebben ze nu nog spijt van. Communicatie is/was een drama, afspraken niet nagekomen, compleet kromme code, etc.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 16:12
Wat verwacht je nu precies van dit topic...? Dat iemand je via een direct message een offerte stuurt ofzo?

Ik bedoel: ik wil het best controleren voor je (mits betaald uiteraard), maar het is me niet echt duidelijk wat nou exact de vraag is.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:49:
We willen dus weten of we alle originele bestanden hebben. Zodat als een programmeur in Nederland verder zou werken hij dit ook kan. (Framework(s), Libery(s), source codes etc etc).
Vertel eerst eens iets over de afspraken gemaakt met india? Als alle comments in het Indisch zijn dan wens ik de 1e NL-programmeur veel succes, als er niets afgesproken is over frameworks dan kunnen dit ook versie 0.1 zijn etc. etc.

En dit is een discussie forum, geen wervingsforum. Ik zou dus zeggen, herschrijf je TS naar hoe je code uit india kan testen adhv gemaakte afspraken en zoek dan buiten het forum naar een programmeur die dit kan doen.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:10

DukeBox

loves wheat smoothies

Hoe dan ook heb je met php/mysql/ajax de 'source'.

[ Voor 7% gewijzigd door DukeBox op 03-08-2012 00:04 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:36

killercow

eth0

lol,

Eerst voor een dubbeltje op de eerst rij zitten, geen kennis in huis hebben, en toch besluiten dat het wel in India kan, en dan achteraf iemand hier op een forum ronselen om t waarschijnlijk voor weinig op te lossen?

Echt, bel een bedrijf, en vertel wat je wilt hebben, en laat mensen met kennis van zaken keuze's maken of je iets wel of niet naar india kan outsourcen.

Hoe suf kun je zoiets aanpakken zeg.

openkat.nl al gezien?

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
Je laat het werk uitvoeren in India omdat je de programmeurs hier te duur vindt. En nu wil je diezelfde programmeurs vragen om het werk te controlleren.. Eigenlijk hoop ik stiekum dat het 1 groot zooitje is zodat het voor andere bedrijven duidelijk wordt dat goedkoop meestal duurkoop is!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:38
Gomez12 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 00:03:
[...] en zoek dan buiten het forum naar een programmeur die dit kan doen.
Zal ik het dan maar doen? zie -> http://tweakers.net/jobs/werkgevers
Ik had verwacht dat de modjes dit al een paar minuten geleden hadden gesloten, maar ja.. Het is al laat he :D

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bij deze dan ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Even voor de duidelijkheid: werving in de devschuur (of überhaupt ergens op GoT) is niet de bedoeling! Zomaar aangeven dat als het niet goed is, of de mods het dan even willen aanpassen is ook niet de bedoeling.

Zoek je professionals, dan wil ik je verwijzen naar Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!. Hier kan je je probleem uiteenzetten en kunnen Tweakers reageren op je verzoek. Succes met je website en apps en code ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.