ben vrij huiverig met vliegen (te veel air-plane investigation gezien). maar moet er volgende week aan geloven.
Heb een vlucht geboekt via wizzair, Volgens mij juist (online) ingechecked en een boardingpas als pdf ontvangen.
Echter zit ik met het volgende; ik heb werkelijk waar nergens ook maar iets van mij persoons gegevens ingegeven (los van naam). Maar nergens is mij om een id/passport gevraagd
volgens wizzair; https://wizzair.com/nl-NL/useful_information/web_check-in
Mail heb ik begin van de week gestuurd, maar daarop wordt niet gereageerd. Vervolgens mail scriptje gedraaid, en na heel veel mailtjes, nog steeds geen reactie.
Verder staat er geschreven
Moet zeggen, super tijd hier gehad, maar weinig zin om veel langer te blijven dan gepland
iemand hier ervaring mee, of tips? tip voor mijzelf; volgende keer met de trein, minder gedoe
Heb een vlucht geboekt via wizzair, Volgens mij juist (online) ingechecked en een boardingpas als pdf ontvangen.
Echter zit ik met het volgende; ik heb werkelijk waar nergens ook maar iets van mij persoons gegevens ingegeven (los van naam). Maar nergens is mij om een id/passport gevraagd
volgens wizzair; https://wizzair.com/nl-NL/useful_information/web_check-in
de wizzair klanten service is een 0900-nummer. echter is dat vanuit het buitenland niet bereikbaar. Zij verwijzen mij door naar de klantenservice in hongarije. Echter spreken ze daar enkel hongaars... en ik niet.U dient de online instapkaart te printen en samen met een geldig reisdocument bij de veiligheidscontrole en boarding gate op de luchthaven tonen.
U moet dezelfde reisdocumenten bij de veiligheidscontrole en de boarding gate tonen die u bij het online inchecken hebt ingevoerd.
Mail heb ik begin van de week gestuurd, maar daarop wordt niet gereageerd. Vervolgens mail scriptje gedraaid, en na heel veel mailtjes, nog steeds geen reactie.
Verder staat er geschreven
mijn instapkaart (pdf) bestaad uit 2 pagina's, met daarop op iedere pagina 1x een streepjes code. Dat lijkt me ook niet juist....Zorg dat de streepjescodes duidelijk zijn afgebeeld op zowel het exemplaar voor de klant als het exemplaar voor de luchtvaartmaatschappij. Onthoud dat er 2 streepjescodes op één instapkaart staan. Instapkaarten zonder deze twee streepjescodes, kunnen niet door ons worden geaccepteerd.
Moet zeggen, super tijd hier gehad, maar weinig zin om veel langer te blijven dan gepland
iemand hier ervaring mee, of tips? tip voor mijzelf; volgende keer met de trein, minder gedoe
[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 02-08-2012 23:44 ]