Toon posts:

Biedingen niet bindend dus de veiling zelf ook niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

In de V&A werd door Orion84 gepost: "Biedingen op Tweakers.net zijn niet bindend". Betekent dit dat de veilingstarter ook niet het product hoeft te verkopen aan de hoogste bieder als hij het bod toch eigenlijk te laag vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:28:
Hoi,

In de V&A werd door Orion84 gepost: "Biedingen op Tweakers.net zijn niet bindend". Betekent dit dat de veilingstarter ook niet het product hoeft te verkopen aan de hoogste bieder als hij het bod toch eigenlijk te laag vindt?
Dat is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Inderdaad, zie ook artikel 13 in de V&A voorwaarden:

reviews: Tweakers.net FAQ
Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pfew...thanks :)

Ik heb nl. iets te gehaast (en voor het eerst) een veiling gestart terwijl ik misschien meer kan vragen voor de cpu omdat ik ook nog de originele doos en koeler heb liggen.

Ik had overigens CTRL+F gedaan op 'veiling' in de V&A en vond alleen dat stukje dat biedingen niet bindend waren (zodat je begrijpt waarom ik over andere stukje heen gelezen heb).

Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Prima, succes met de verkoop :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.