8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Hey, perfect. Daar zit ik al maanden op te wachten. Ik ben zelf (nog) niet zo technisch met chipjes/diodes/transistoren/noem maar op.
heel erg kewl
heel erg kewl
strange ik ook:(Op dinsdag 27 maart 2001 20:12 schreef X-Tweaker het volgende:
Ik zie alleen kruisjes
nog een keer dan
http://www.geocities.com/m_de_gouw/led/inwerking2.jpgen http://www.geocities.com/m_de_gouw/led/print.jpg
edit:
ze doen het eindelijk
ze doen het eindelijk
8<------------------------------------------------------------------------------------
ziet r goed uit .. maar ff een vraagje ..
wat kosten die onderdeeltjes zo ongeveer bij elkaar .. ik heb r niet echt verstand van ... het zelf maken enzo zal wel lukken
... als dit schema gewoon klopt ..
wat kosten die onderdeeltjes zo ongeveer bij elkaar .. ik heb r niet echt verstand van ... het zelf maken enzo zal wel lukken
bij onze superdure|:( computerboer denk ik een piek of 10 a 15 voor de hele zooi. maar hij is best wel vet dus het waard
HEb je gebruik gemaakt van die optocopler ?
want dei optocopler is heel moeilijk te krijgen
dus wou ik het gaan doen zonder maar probleem komt nu als optokopler er uit gaat komt er zomaar 12 volt op je Mamma plankje te staan. dus wat is de oplossing
dus wou ik het gaan doen zonder maar probleem komt nu als optokopler er uit gaat komt er zomaar 12 volt op je Mamma plankje te staan. dus wat is de oplossing
Verwijderd
ja uhh oud man maar wel leukOp dinsdag 27 maart 2001 19:27 schreef Super_ik het volgende:
check deze zupergave hddledjes
je kunt je hardeschijfactiviteit op monitoren
pics:
[afbeelding]
vet ofnie
kijk voor meer info op deze site
[afbeelding]
Verwijderd
Een optocoupler gebruiken natuurlijkOp dinsdag 18 december 2001 18:03 schreef jordan2k het volgende:
HEb je gebruik gemaakt van die optocopler ?
een met een ander type nummer werkt ook wel.. ff bij de elektroboer informeren..
Verwijderd
ja en anders kan je er altijd zelf nog eentje bouwen met een ir ledje en ontvangerOp dinsdag 18 december 2001 18:08 schreef DRG het volgende:
[..]
Een optocoupler gebruiken natuurlijk
een met een ander type nummer werkt ook wel.. ff bij de elektroboer informeren..
ok dat laatste kon ik ook nog bedenken maar paar dagen geleden las ik eergens dat het ook zonder kon en om daar nu weer een heel nieuw topic voor te openen.
Optokoppelaars zitten in heel veel apparaten en zijn voor rond de gulden te koop bij de betere electronica zaak 
Je kan er ook zelf een maken van bv de decoder uit een muis (lichtsluisje waar dat wieltje doorheen draait)
Zorg er dan wel voor dat je met bv tape al het vals licht afschermd.
Je kan er ook zelf een maken van bv de decoder uit een muis (lichtsluisje waar dat wieltje doorheen draait)
Zorg er dan wel voor dat je met bv tape al het vals licht afschermd.
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
met een optocoupler is het domweg veiliger..Op dinsdag 18 december 2001 18:13 schreef jordan2k het volgende:
ok dat laatste kon ik ook nog bedenken maar paar dagen geleden las ik eergens dat het ook zonder kon en om daar nu weer een heel nieuw topic voor te openen.
Pagina: 1