Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabritsanscor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-08 12:47
Als ik iemand wil bellen met mijn s3 lijkt er niets te gebeuren. Als ik in taakbeheer kijk zie ik een proces van de telefoon app met een zwart scherm. Er komt geen foutmelding. Gebeld worden werkt wel en met Viber kan ik nog steeds mensen bellen.
Ik heb de telefoon opnieuw gestart, alle overige processen gestopt en het RAM geheugen leeggemaakt. Ook heb ik de batterij verwijderd en er weer ingedaan. Ik heb gewoon bereik, maar het probleem blijft bestaan.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:02
- Heb je apps disabled?
- Draai je een custom rom?
- Heb je al een factory reset geprobeerd?
- Welke provider heb je?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabritsanscor
Ik heb geen apps disabled, dat ga ik nu proberen. Ik draai geen custom rom. Factory reset nog niet geprobeerd en mijn provider is T-Mobile. Ik denk niet dat het aan mijn provider ligt, aangezien ik wel gebeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:02
Als je geen apps disabled hebt, dan ligt het daar niet aan hè... ;)

Factory reset zal het waarschijnlijk wel verhelpen, maar misschien dat je apps geïnstalleerd hebt die de telefoon app dwarszitten.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabritsanscor
Haha nee inderdaad. Ben nu een backup aan het maken zodat ik straks de factory reset kan doen. Ik vind het qua crashes trouwens een behoorlijk instabiel dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:04
kijk even in het S3 topic. daar had ik meerdere mensen gelezen met hetzelfde probleem. Lag eraan dat je je contacten via bluetooth opnieuw erop moest zetten oid.

http://gathering.tweakers...message/38641822#38641822

[ Voor 20% gewijzigd door laurens0619 op 02-08-2012 19:32 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1