Is er een app die ik op beiden kan installeren zodat ik kan "whatsappen" tussen deze 2 toestellen?
Op GoT verwachten we dat je zelf ook wat onderzoek doet. Wat had je zelf al gevonden?
Er zijn echt talloze programma's die dit kunnen. Je kan bijv. kijken naar IM applicaties: GTalk, Windows Live Messenger etc. Verder zijn er ook talloze WhatsApp concurrenten: Textplus, Textfree etc.
Er zijn echt talloze programma's die dit kunnen. Je kan bijv. kijken naar IM applicaties: GTalk, Windows Live Messenger etc. Verder zijn er ook talloze WhatsApp concurrenten: Textplus, Textfree etc.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik had Skype o.a. gevonden maar onhandig in gebruik.
Natuurlijk had ik via google gezocht, is enkel lastig met deze combinatie de juiste keywords te vinden gezien het aantal hits wat je krijgt dus vandaar mijn verzoek hier.
Het is voor een kind van 7 dus MSN is uit den boze voorlopig
Evengoed bedankt voor de nieuwe inspiratie
Natuurlijk had ik via google gezocht, is enkel lastig met deze combinatie de juiste keywords te vinden gezien het aantal hits wat je krijgt dus vandaar mijn verzoek hier.
Het is voor een kind van 7 dus MSN is uit den boze voorlopig
Evengoed bedankt voor de nieuwe inspiratie
[ Voor 10% gewijzigd door flippertw op 02-08-2012 20:16 ]
Ok inmiddels opgelost d.m.v. Vtok, gewoon een gmail account voor mijn zoon aangemaakt.
Dus Vtok (gtalk app) op de iPod en communicatie verloopt middels Google talk.
Dus Vtok (gtalk app) op de iPod en communicatie verloopt middels Google talk.
[ Voor 35% gewijzigd door flippertw op 04-08-2012 12:03 ]