Wallpaper programma voor realtime zoomen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayvol09
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09-2020
Ik heb even zitten googlen op interactive wallpapers e.d. maar nog niet gevonden wat ik zocht. Ik heb een hoge resolutie (20.000 x 10.000) beeld die ik als wallpaper wil gebruiken. Even een resize naar 1920x1080 en hij ziet er mooi uit op mn desktop.
Maar wat ik eigenlijk nog meer wil is een deel van mn achtergrond kunnen selecteren en dat dit automatisch mn nieuwe desktop wordt (dus realtime crop&resize). Liefst kan je natuurlijk ook weer realtime outzoomen.
Voor de geinteresseerde lezer het betreft een coole wereldkaart :) maar ik zie mezelf het ook gebruiken met fotocollages etcetera.

Mijn vraag is bestaat er een programma voor windows (vista) die op deze manier met superHD beelden om kan gaan?

P.S misschien was dit beter geplaatst in client algemeen...

[ Voor 17% gewijzigd door jayvol09 op 24-10-2012 20:51 ]

"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayvol09
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09-2020
1 schopje dan :)

"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Binnen XP weet ik dat er een manier was om een URL als background te gebruiken, maar volgens mij is active desktop uit Vista gehaald.

Er zijn nog wel programma's zoals Stardock die flash ondersteunen (of in Windows 7 dacht nu ook MPG/WMV), mischien dat je daar eens zou kunnen rondkijken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THA_ErAsEr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-03 10:56
Moest je iets vinden, ik ben ook wel zeker geïntresseerd