Ik heb even zitten googlen op interactive wallpapers e.d. maar nog niet gevonden wat ik zocht. Ik heb een hoge resolutie (20.000 x 10.000) beeld die ik als wallpaper wil gebruiken. Even een resize naar 1920x1080 en hij ziet er mooi uit op mn desktop.
Maar wat ik eigenlijk nog meer wil is een deel van mn achtergrond kunnen selecteren en dat dit automatisch mn nieuwe desktop wordt (dus realtime crop&resize). Liefst kan je natuurlijk ook weer realtime outzoomen.
Voor de geinteresseerde lezer het betreft een coole wereldkaart
maar ik zie mezelf het ook gebruiken met fotocollages etcetera.
Mijn vraag is bestaat er een programma voor windows (vista) die op deze manier met superHD beelden om kan gaan?
P.S misschien was dit beter geplaatst in client algemeen...
Maar wat ik eigenlijk nog meer wil is een deel van mn achtergrond kunnen selecteren en dat dit automatisch mn nieuwe desktop wordt (dus realtime crop&resize). Liefst kan je natuurlijk ook weer realtime outzoomen.
Voor de geinteresseerde lezer het betreft een coole wereldkaart
Mijn vraag is bestaat er een programma voor windows (vista) die op deze manier met superHD beelden om kan gaan?
P.S misschien was dit beter geplaatst in client algemeen...
[ Voor 17% gewijzigd door jayvol09 op 24-10-2012 20:51 ]
"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]